ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

قسمت عظیمی از صنایع و فرهنگ بومی استان ازمسیر آبپخش منتقل می شود

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش شهردار آبپخش در جلسه بررسی مشکلات و پیشنهادات پیرامون کمربندی آبپخش گفت : ضرورت ایجاد کمربندی یکی از اولویت های اساسی کشور جهت توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کشور می باشد.

حسن فریبرزی با بیان اینکه هدف از ایجاد کمربندی کمک به توسعه اقتصاد کشور است بیان داشت : در هنگام اجرای این طرح های مهم باید توجه داشته باشیم که اقتصاد شهرها به خصوص شهرهای کوچک چه می شود.

معاون سازمان پارک ها و فضای شسبز شهرداری بوشهر تصریح کرد : قسمت عظیمی از فرهنگ بومی و صنایع دستی و گردشگری استان از طریق پل کلل و شهر آبپخش تعریف و انتقال داده می شود و باید به این مسیر استراتژیک توجه ویژه شود.

فریبرزی اذعان داشت : در خصوص ایجاد کمربندی ها بعد از توسعه حمل و نقل کمک به توسعه شهرها می باشد و مسیری که در حاشیه شرقی شهر آبپخش پیشنهاد شده است مانعی بر توسعه شهر نمی باشد و اصلا توسعه آبپخش در قسمت شرقی امکان پذیر نیست.

این مسئول خاطرنشان ساخت : در سال 80 تا کنون و پس از تصویب طرح هادی شهر کمربندی شهر نیز تعریف شده و آماده اجراست و به تایید استاندار و مدیرکل راه و ترابری وقت رسیده است.

شهردار سابق آبپخش ادامه داد : در زمان استانداری مهندس تبادار ساخت قسمتی از کمربندی در کنار شهر شبانکاره و روستای دهداران صورت پذیرفته که به دلیل عبور در داخل شهر از استاندارد لازم کمربندی برخوردار نمی باشد.

وی متذکر شد : یکی از عوامل اصلی در اجرا و طراحی کمربندی در نظر گرفتن ایمنی کار ، زمان و هزینه اجرای طرح است که در صورت تغییر مسیر به مسیر پیشنهادی این امر مهم محقق خواهد شد.

حسن فریبرزی با بیان اینکه در ابتدا گزینه های متعددی برای این مسیر از طرف مشاور هرازراه لحاظ گردیده است و بارها تغییر نموده است ، افزود : دخالت نظرات عموم مردم در اجرای طرح باعث احساس رضایت مندی هرچه بیشتر مردم و احساس حلاوت و شیرینی موضوع برای ایشان می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد