ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مسیر مواصلاتی آبپخش به شهر سعدآباد تعریض می شود

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، رییس شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش از تعریض جاده مواصلاتی دو شهر آبپخش و سعدآباد خبر داد.

مصطفی رضایی گفت : هم اکنون قریب به یک کیلومتر از این مسیر توسط شهرداری آبپخش و یک کیلومتر دیگر توسط شهرداری سعدآباد تعریض شده است و مسیر میانی این دو شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نمی باشد.

این مسئول اظهار داشت : با توجه به پیگیری ها و گفتگویی که روز گذشته با مسئولین راه و شهرسازی استان داشته ایم ، ایشان قول مساعد جهت همکاری برای تعریض ایم مسیر مهم و رو به رشد دادند.

رضایی ادامه داد : خط کشی جاده های بین شهری از امور مهمی است که می تواند باعث کاهش چشمگیر خطرات و حوادث شود و در راهنمایی رانندگان مسیر نقش مهمی را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه شهر مسیر آبپخش از مسیرهای ترانزیتی مهم کشور می باشد تصریح کرد : شورای شهر با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان تصمیم به اقدام نصب تابلوهای کیلومتر شمار برای معرفی آبپخش در مسیر های منتهی به این شهر دارد.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش متذکر شد : ساخت راه های متعدد در کشور هزینه های سنگینی را به دنبال دارد که خود گواه اهمیت نگهداری از راه ها می باشد ، لذا از مسئولین محترم اداره راه و شهرسازی استان می خواهیم پس از اتمام پروژه خیابان اصلی آبپخش نسبت به روکش این مسیر سوق الجیشی اقدام نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد