ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رییس شورای اسلامی شهر خبر داد :نصب موانع فایبرگلاس در آبپخش

ندای آبپخش / رییس شورای اسلامی آبپخش پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش از نصب موانع فایبرگلاس در خیابان اصلی شهر (خیابان انقلاب) خبر داد.

مصطفی رضایی گفت : در مذاکراتی که با مسئولین اداره راه و شهرسازی شهرستان داشته ایم ایشان قول مساعد جهت اختصاص موانع فایبرگلاس به جای موانع آسفالت فعلی شهر آبپخش داده اند.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر آبپخش اظهار داشت : نصب موانع فایبرگلاس می تواند باعث سهولت عبور مسافرین از جاده ترانزیتی گذری از شهر آبپخش شود و از نظر ترافیکی هم از استانداردهای لازم دید و ... برخوردار هستند.

رضایی در رابطه با زمان اجرای طرح نصب موانع فایبرگلاس در شهر آبپخش خاطرنشان ساخت : به مسئولین اداره راه و شهرسازی شهرستان به توافق رسیده ایم که پس از تخریب سرعت گیرهای فعلی (سرعت گیرهای آسفالت) توسط شهرداری اقدام به نصب سرعت گیرهای فایبرگلاس در مسیر کنیم.

این مسئول اذعان داشت : مسئولان شهر آبپخش در اجرای تمامی پروژه ها به سلامت و ایمنی شهروندان توجه دارند و نصب سرعت گیرهای جدید با توجه به عرض خیابان اصلی شهر می تواند در ایمنی عابرین پیاده شهر آبپخش تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد