ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

چند خبر کوتاه از آبپخش

بخشدار آبپخش خبر داد:
اعتبار 12 میلیارد تومانی عمرانی آبپخش
ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش بخشدار آبپخش صبح امروز در جمع خبرنگاران از اعتبار 120 میلیارد ریالی برای انجام پروژه های عمرانی بخش آبپخش خبر داد.

کوروش رستمی با بیان اینکه امسال 12 میلیارد تومان برای عمران و آبادی بخش آبپخش بودجه پیش بینی شده است اظهار داشت : امید داریم با اختصاص این میزان بودجه تمامی مسئولان با تلاش و بتوانند برای محرومیت زدایی هر چه بیشتر در منطقه اقدام کنند.

رستمی گفت : دستورات رهبر معظم انقلاب در تمامی امور سرلوحه مسئولین است و امیدواریم در سال 90 تمامی برنامه های خود را در راستای پیشبرد اهداف جهاد اقتصادی پیش بریم./منبع"فارس"

**************************************************


 10تا 20 شعبان دهه فرخنده مهدویه اعلام شد 

 ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش صبح روز سه شنبه نشست بنیاد بین المللی غدیر با حضور مشئولین و هیئات مذهبی بخش آبپخش در دفتر این بنیاد واقع در پارک خضرائ آبپخش برگزار شد.

حجه الاسلام خداداد رضایی در این جلسه به ایراد سخنانی پیرامون منزلت ماه شعبان و لزوم گسترش فرهنگ مهدویت پرداخت و خواستار برگزاری هر چه بهتر مراسمات این ایام شد.

قاسم رضایی منفرد - دبیر بنیاد بین المللی غدیر بخش آبپخش - ضمن بیان برنامه ها 10 تا 20 شعبان را دهه فرخنده مهدویت اعلام کرد.

کوروش رستمی - بخشدار آبپخش - در این جلسه از مسئولین کمیته های این ستاد خواست تا برنامه های دهه مهدویت را به بهترین شکل برگزار کنند و مسئولین دستگاه های اجرایی را ملزم به همکاری و پشتیبانی از این ستاد نمود / منبع : آبپخش خبر





**************************************************

 وزنه بردار آب پخشی باز هم قهرمان شد
ندای آبپخش / به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش محمد رضا دهقان - وزنه بردار آبپخشی- توانست در مسابقات وزنه برداری بدون تجهیزات استان که در شهرستان گناوه برگزار شده بود مقام اول را کسب کند و مجددا افتخاری برای جامعه ورزشی شهر آبپخش ثبت کند.

گروه خبری ندای آبپخش و اتاق خبر بخشداری آبپخش کسب این موفقیت را به این ورزشکار و جامعه ورزشی بخش آبپخش تبریک و شادباش می گوید./منبع "آبپخش خبر"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد