ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اختصاصی ندای آبپخش:هیچ کس اجازه ندار باعث آزارو ناراحتی مردم شو

ندای آبپخش / پس از تماس های مکرر شهروندان آبپخشی با گروه خبری ندای آبپخش به گفتگویی با رییس ستاد حفاظت اجتماعی بخش آبپخش پرداختیم.

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش رییس شورای اسلامی شهر آبپخش پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت : برای بررسی و حل مشکلات طرح جمع آوری دیش های ماهواره از منازل مسکونی مردم در شهر آبپخش ، روز آینده جلسه ای به صورت ویژه با حضور نماینده سیاسی دولت در بخش و اعضای شورای شهر برگزار خواهیم کرد.

مصطفی رضایی با بیان اینکه در اجرای هر طرح اجتماعی باید برای حفظ کرامت انسانی افراد تلاش شود بیان داشت : به هیج کس اجازه نمی دهیم مردم را بیازارد و زمینه ناراحتی ایشان را فراهم آورد.

رضایی ادامه داد : در روزهای اخیر شاهد اجرای طرح جمع آوری دیش های ماهواره از منازل مسکونی شهروندان شریف آبپخشی بوده ایم که در برخی موارد اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است و سعی داریم با تعامل با مسئولین این مساله را بررسی کنیم.

رییس ستاد حفاظت اجتماعی بخش آبپخش اظهار داشت : اقدام نیروی انتظامی به عنوان ضابط دادگستری  در صورت  داشتن حکم  در این زمینه قانونی است.

این مسئول در همین راستا افزود :  این که بگوییم نظام خیر و صلاح مملکت را نمی داند حرف خوبی نیست زیزا نظام ما نسبت به کل جامعه احساس مسئولیت دارد و در جلسه روز آینده شورای اسلامی شهر برنامه هایی برای ایجاد تغییر در روند اجرای این طرح داریم.

اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق همین پایگاه خبری اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد