ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت فرهنگی بهترین گزینه برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش عصر امروز رییس ستاد پیشگیری‌ و‌ حفاظت اجتماعی بخشآبپخش در جمع اعضای این ستاد گفت : برخی از ناهنجاری‌ها و جرایم که در جامعه شاهد گشترش بی رویه آن هستیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی و ارشاد قابل کنترل و مهار می باشد.
مصطفی رضایی با بیان اینکه ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی آبپخش 2 سال و نیم در منطقه به فعالیت مشغول است اظهار داشت :‌ این ستاد در اوان و اواسط دوره فعالیت خود فعالیتی مطلوب داشته است ولی مدتی است شاهد کمرنگ شدن فعالیت این ستاد می باشیم. 
 این مسئول در همین راستا خاطرنشان ساخت :‌ به مرور زمان به دلیل عدم برگزاری جلسات کم‌کاری برخی اعضا و برخی از مشکلات موجود شاهد رکود فعالیت این ستاد بوده ایم و امید داریم با استفاده از راهکارها و نظرات اعضا شاهد بهبود وضعیت فعلی باشیم.
رضایی ابراز داشت :‌ هدف اصلی ما در مرجله اول پیشگیری از وقوع جرائم و ناهنجاری ها با استفاده از شیوه های ارشادی و مبارزه ای می باشد.
مصطفی رضایی ادامه داد :‌در مواردی که پس از ارشاد و راهنمایی شاهد تکرار مجدد جرم باشیم اجازه داریم با همکاری سایر نهادهای امنیتی با فرد خاطی برخورد کنیم.
وی گفت : تمامی افراد جامعه نسبت به تامین امنیت اجتماعی جامعه مسئولند و در صورت مشاهده منکرات می توانند با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع بع ستاد زمینه مقابله با جرایم را فراهم آورند. 
 رییس ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی بخش آبپخش تصریج کرد : در سال‌های گذشته شاهد این امر بودیم که ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی بیشترین نقش را در امنیت شهر و بخش بر عهده داشت و امید داریم در آینده ای نزدیک با رویکرد جدید ستاد و فعالیت بیش از پیش اعضا شاهد حکمفرما شدن وضعیت قبل باشیم.
مصطفی رضایی یادآور شد :‌ در روز‌های اخیر شاهد جمع آوری دیش های ماهواره در منازل مسکونی شهروندان بوده ایم که اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.
وی تاکید کرد : در اجرای طرح‌های مربوط به امنیت اجتماعی باید به گونه ای اقدام کنیم که حرمت و شخصیت افراد خدشه‌دار نشود و موجبات نارضایتی و ناراحتی شهروندان فراهم نشود.
جعفر قاسمی پور در همین راستا افزود :‌ تکنولوژی با سرعت رو‌ به رشد است و مقابله با آن امکان پذیر نیست. 
قاسمی پور تاکید کرد :‌ تنها راه مقابله با استفاده نادرست از تکنولوژی فرهنگ سازی جهت مقابله با استفاده‌های نابه جا از تکنولوژی فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی می باشد.
معاون اطلاعات و عملیات ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی بخش آبپخش ابراز داشت : تجربه نشان داده که برحورد قهری با مسائل و مشکلات نتیجه عکس داده است و از این طریق نمی توان با ناهنجاری های اجتماعی به مبارزه برخواست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد