ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تا پایان امسال؛ گاز وارد خانه‌های مردم آبپخش می‌شود

ندای آبپخش / کوروش رستمی در بازدید از شبکه گازرسانی آبپخش اظهار داشت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش آبپخش سرعت و کیفیت مطلوبی دارد و اگر چه در برخی از پروژه‌ها با مشکل نقدینگی مواجه هستیم، در مجموع شاهد تحرک و فعالیت خوبی در روند اجرایی طرح‌ها هستیم.
وی افزود: فرماندار دشتستان و سایر مسئولان استان و شهرستان، همکاری نزدیکی دارند و در جریان ریز پروژه‌ها قرار دارند و این مسئله در روند رو به رشد طرح‌ها بسیار موثر است.
بخشدار آبپخش از تکمیل گازرسانی آبپخش در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در بحث گازرسانی به آبپخش طی سال گذشته و امسال اقدامات لازم و اساسی انجام شده و با پیگیری مجدانه مدیرعامل شرکت گاز استان، گازرسانی به آبپخش در سال جاری به طور کامل عملیاتی می‌شود و مردم می‌توانند از نعمت گاز لوله‌کشی بهره‌مند شوند.
رستمی همچنین به بهبود وضعیت آبرسانی به آبپخش خبر داد و عنوان کرد: طی چند هفته گذشته با مشکل کم‌آبی مواجه بودیم و با تلاشی که توسط مسئولان شرکت آب استان انجام گرفته تا حدود زیادی این معضل رفع شده و تا روزهای آینده این امر کاملاً برطرف می‌شود.
وی با اشاره به لزوم خدمتگزاری مسئولان به مردم تصریح کرد: مسئولان ادارات خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای جلب رضایت مردم نهایت تلاش خود را به کار گیرند./فارس/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد