ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بیانیه انتقادی هیئت تکواندو شهر آبپخش

در حالی که همه مسئولین به فکر گرفتن مجوز ادارات و نمایندگی ادارات می باشند متاسفانه هیچ کس به فکر تربیت بدنی نمی باشد؟
بنده به عنوان یک ورزشکار و مسئول هیئت تکواندو شهر که به عنوان نماینده بیش از 80 نفر تکواندوکا هستم بشدت از ریاست تربیت بدنی ناراضی هستم؟!
آقای درگاهی مسئول تربیت بدنی آبپخش در این سال ها باعث هدر رفتن بسیاری از استعدادهای ورزشی شهرمان شده بارها بازیکنان ما برای اعزام به مسابقات شهرستان و استان آمادگی کامل کسب مدال را داشته اند ولی آقای درگاهی هیچ کمکی برای اعزام به مسابقات نکردند و اگر هم می بینید ما در مسابقات شرکت می کنیم و خیلی وقت ها هم مدال می گیریم همه هزینه ها بر دوش بازیکنان و خود ما می باشد پارسال ما بیش از 25 مدال شهرستان و استان داشتیم که یک مدال آن کشوری بود و در این سه سال و نیمی که بنده مسئول هیئت تکواندو میباشم نزدیک به هفتاد مدال شهرستان و استانی برای شهرمان کسب کرده ایم که تا به حال آقای درگاهی حتی زبانی هم از ما و بازیکنانمان تشکر نکرده  اند چه برسد که یک جایزه به بازیکنان ما بدهد!
14 و15  تیر ماه همین چند روز پیش بنده در مسابقات تکواندو هانمادانگ انتخابی تیم ملی در اصفهان شرکت کردم که انتظار داشتم از طرف تربیت بدنی حدالقل زبانی حمایت شوم وقتی به مسابقات اعزام شدم شب قبل از مسابقه به بنده خبر رسید که آقایان مانع از ورود بچه های تکواندو به داخل سالن آبپخش شده اند . که باعث آن آقای درگاهی است و بارها از اصفهان به آقای درگاهی زنگ زدم بیش از 50 بار که متاسفانه مسئول بی مسئولیت ورزش شهرمان گوشی را بر نداشتند !
حال با این روحیه که بچه های تکواندو آبپخش پشت درب باشگاه مانده اند وارد مسابقه شدم که حتی اگر رکورد های تمرینی خودم را می زدم به راحتی به عضویت تیم ملی در می آمدم ولی با این شارژ روحیه ای که آقا به ورزش کاران ما میدهند به مقامی بهتر از چهارمی دست پیدا نکردیم!
در این یازده دوازده سالی که آقای درگاهی مسئول تربیت بدنی شده اند فقط شاهد پس رفت و درجا زدن ورزش هستیم چه از لحاظ پروژه های عمرانی و چه از لحاظ نتایج ؟
شاید بگوییدقبل از ایشان چمن سالن و سکو تماشاگران نداشتیم؟!
خب جواب آن کاملا روشن است که گرفتن این امکانات ربطی به آقای درگاهی ندارد زیرا بعد از شهر شدن آبپخش زمین فوتبال طبق قانون باید چمن شوند که شد و همین طور طبق قانون برای شهرها باید سالن احداث شود همین طور سکو  و این امکانات برای همه شهر ها است و ربطی به آقای درگاهی ندارد تازه الآن دارند برای روستاه ها هم سالن ورزشی می زنند مثل نظر آقا ،دهقائد ، فاریاب و.... که دیگر تفاوت زیادی بین شهر بزرگی چون آبپخش و روستاها از لحاظ فضای ورزشی دیده نمی شود! و اگر آقا راست می گوید دوتا میت 25000 تومانی برای بازیکنان ما بگیرد  امکانات دیگر پیش کش؟
و اگر مدال یا مقامی توسط بازیکنان و تیم های ورزشی شهرمان گرفته می شود از سر تلاش بازیکنان و بعد مربیان و بعد مسئولین هیئت ها ی شهرمان می باشد.
از مسئولین عاجزانه تقاضا دارم فکری به حال تربیت بدنی کنند! چرا باید مسئولین ورزش دیگر بخش های همجوار ما کارمند تمام وقت و رسمی باشند و مسئول تربیت بدنی ما پاره وقت که حتی در مواقع ضروری که می داند کار فوری داریم ایشان از تربیت بدنی غیب می شوند و گوشیشان راهم جواب نمی دهند؟
آیا باید چند سال دیگر به این 12 سال ریاست آقا اضافه شود و چند تای دیگر از جوانان ما باید استعدادهایشان از بین برود تا شاید مسئولین به فکر بیفتند!
و اگر آقای درگاهی نخواهند در روش مدیریتی خود اصلاحی ایجاد کنند به زودی گزارش کاملتری از مشکلات ما بین هیئت و ایشان در وب هیئت منتشر خواهم کرد.
   به امید روزی که هیچ یک از ورزشکاران بجز دغدغه تمرین دغدغه دیگری نداشنه باشند
                                                            یحیی زارعی
                                                  مسئول هیئت تکواندو آبپخش


منبع "هیئت تکواندو شهر آبپخش"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد