ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش خبر داد: برپایی 85 برنامه در دهه مهدویت در آبپخش

بخشدار آبپخش در نشست بنیاد بین‌المللی غدیر آبپخش اظهار داشت: گسترش برنامه‌های دینی و مذهبی امری لازم برای امروز است و با توجه به هجمه‌های مختلف تبلیغاتی دشمنان باید دقت و حساسیت لازم را داشته باشیم.
این مسئول افزود: بنیاد بین‌المللی غدیر در سال گذشته و امسال در آبپخش فعالیت خوبی داشته و در اعیاد شعبانیه و در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌ریزی لازم را برای برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی انجام داده‌ایم.
کوروش رستمی از برپایی 85 برنامه در دهه فرخنده مهدویت در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: از 10 تا 20 شعبان در دهه مهدویت بیش از 85 برنامه فرهنگی و هنری در شهر آبپخش و روستاهای اطراف برگزار می‌شود.
رستمی تصریح کرد: جشن‌های نیمه‌براتی و برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی از مهم‌ترین این برنامه‌ها هستند.
وی از مسئولان کمیته‌های ستاد غدیر خواست تا برنامه‌های دهه مهدویت را به بهترین شکل برگزار کنند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را ملزم به همکاری و پشتیبانی از این ستاد کرد.

در ادامه امام جمعه آبپخش نیز با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: میلاد امام حسین(ع) و حضرت سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) در هفته اول شعبان است که شاهد برنامه‌های بسیار ارزنده‌ای در آبپخش بودیم.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی یادآور شد: 15 شعبان یک روز بزرگ و مهم است و میلاد امام مهدی(عج) باید پرشور و بانشاط در نقاط مختلف اجرا شود و باید عشق و علاقه خود به امام زمان(عج) را نشان دهیم.
وی پیرامون منزلت ماه شعبان و لزوم گسترش فرهنگ مهدویت مطالبی بیان کرد و خواستار برگزاری هر چه بهتر مراسمات این ایام شد.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر بخش آبپخش نیز ضمن بیان برنامه‌ها، 10 تا 20 شعبان را دهه فرخنده مهدویت اعلام کرد.
قاسم رضایی‌منفرد عنوان کرد: امروز دشمنان به دنبال انحراف جوانان و نوجوانان هستند و با توطئه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف خود تلاش دارند و ما وظیفه داریم با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در راستای بصیرت‌بخشی به جوانان تلاش کنیم.
وی در پایان اذعان داشت: برنامه‌های دهه مهدویت با تنوع بسیار خوبی در آبپخش اجرا می‌شود و انتظار داریم شاهد تاثیرگذاری این برنامه‌ها باشیم./منبع"فارس"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد