ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حضور تیم کنگ‌فوتوآ ٰ‌استان با مربی آبپخشی در مسابقات کشوری

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش صبح امروز رئیس هیئت کنگ‌فو آبپخش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش از حضور تیم کنگ‌فو‌تو‌آ ،‌استان بوشهر با مربی آبپخشی در مسابقات کشوری خبر داد.

حمیدرضا بنافی اظهار داشت :‌ در مسابقات انتخاباتی روز گذشته که به منظور انتخاب برترین‌ها در میان اوزان مشترک برگزار شده بود به دلیل محدودیت‌های موجود 16 نفر انتخاب شدند که 7 نفر آن از اعضای تیم کنگ‌فو‌تو‌آ ، آبپخش می باشند.

بنافی ادامه داد :‌برای تکمیل تیم استان در مسابقات کشوری از برگزیدگان استان در مسابقات کشوری و مدال آوران سال های گذشته در صورت لزوم استفاده خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد :‌ مجموعه بخشداری ٰ شورای اسلامی شهر و شهرداری همیشه همکاری خوبی با ورزش در شهر آبپخش داشته اند و در حد توان برای پیشرفت و ارتقای ورزش آبپخش در سطح استان تلاش می کنند.

رییس هیئت کنگ‌فو شهر آبپخش یادآور شد :‌به دلیل حمایت های بی دریغ مسئولان تیم کنگ‌فو‌توآ ،‌استان که مربی‌گری آن بر عهده بنده می باشد با تیشرت‌ها و بنر‌های مزین به آرم شهرداری آبپخش در مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد.

وی با توجه به توان و آمادگی اعضای تیم کنگ‌فوتوآ ،‌ آبپخش خاطرنشان ساخت : با توجه به آمادگی و تمرینات مکرر اعضای تیم کنگ‌فوتوآ ، شهر آبپخش انتظار داریم اعضای تیم آبپخش که در مسابقات کشوری شرکت می کنند به مسابقات جهانی صعود کنند.

حمیدرضا بنافی افزود :‌ محمد شادکان ، میلاد خادمی ،‌عباس حاجی پور ،‌ ابوالفضل توکلیان ،‌ عبدالله گلابی ،‌ سهراب اسفندیاری  و علی نژاد‌حسینی از کنگ‌فو‌کاران آبپخشی در این تیم حضور دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد