ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با موافقت مسئولین جاده آبپخش تا پل کلل تعریض می‌شود

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش رییس شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای آبپخش گفت : با موافقت مسئولان اداره راه استان مسیر آبپخش به کلل در آینده ای نزدیک تعریض خواهد شد.

مصطفی رضایی بیان داشت : مسیر آبپخش به کلل از مسیر‌های پر‌تردد استان می باشد که استان های جنوب کشور را به هم وصل می کند و  روزانه مسافرین زیادی از این مسیر ترانزیتی عبور می کنند.

این مسئول در همین راستا اظهار داشت :‌ به خاطر وضعیت ترافیکی حساس این مسیر استراتِیک می‌طلبد مسئولین ذیصلاح هر‌ چه زودتر نسبت به اجرای این طرح اقدام نمایند.

رضایی یادآور شد :‌در بازدید مسئولین راه و شهرسازی استان از پروژه کمربندی آبپخش مذاکراتی با ایشان صورت پذیرفت و قول مساعد جهت تعریض این مسیر مهم دادند.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد :‌ مسیر آبپخش به کلل از مسیرهای بسیار حساس است و جمع کثیری از باغداران آبپخشی برای انجام کارهای روزمره خود از این مسیر عبور می‌کنند و تعریض این مسیر می‌تواند سهولت تردد باغداران و انجام امور اقتصادی ایشان را به دنبال داشته باشد.

مصطفی رضایی متذکر شد :‌ وضعیت فعلی جاده مواصلاتی آبپخش تا پل کلل به دلیل عرض نامناسب این مسیر وضعیتی خطرناک می باشد و با تعریض مسیر می‌باشد و با تعریض این مسیر می‌توان خطرات را به میزان زیادی کاهش داد.

وی در همین راستا خاطرنشان ساخت :‌ مسئولین و شهروندان آبپخشی روزانه شاهد رانندگانی هستند که مسیر ورودی جاده روستای دشتی به شهر آبپخش را به صورت خلاف وارد می شوند ، ‌البته باید توجه داشته باشیم به علت عرض مسیر خطر این کار کمتر از گذر از مسیر اصلی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد