ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مردم باید با اهداف عام‌المنفعه سد دیه آشنا شوند

ندای آبپخش / به گزارش ندای‌ آبپخش صبح امروز جلسه شورای اداری بخش آبپخش با محوریت موضوع جشن گلریزان در آبپخش برگزار شد.

بخشدار آبپخش در رابطه با جشن گلریزان گفت :‌ سال گذشته بخش آبپخش با همکاری روسای ادارات ،‌ اصناف و خیرین توانست رتبه برتر را در میان ادارات شهرستان کسب کند.

کوروش رستمی با بیان کمک 35 میلیون ریالی بخش آبپخش به ستاد دیه جهت برگزاری جشن گلریزان اظهار داشت :‌ در سال 89 ،‌سه نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آبپخشی با مبلغ بدهی معادل 180 میلیون ریال با همکاری ستاد دیه از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم جامعه بازگشتند.

رستمی خاطرنشان ساخت :‌ روشن سازی و رفع ابهام در رابطه با فعالیت این ستاد برای مردم امری مهم است ، ‌مردم باید بدانند هدف این ستاد زندانیان جرایم غیر عمد می باشند که به خاطر یک لحظه غفلت در زندان به سر می برند.

این مسئول با توجه به فعالیت گسترده و چشمگیر مردم آبپخش در زمینه احیای زکات تصریح کرد :‌ میزان جمع آوری زکات در سال های اخیر سیری صعودی داشته است و به طوری که در سال 89 شاهد جمع آوری مبلغ 41 میلیون و پانصد هزار تومان زکات پرداختی مردم بخش آبپخش توسط این ستاد بوده ایم و مبلغ پیش بینی شده برای آبپخش در سال 90 مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان می باشد.

کوروش رستمی با اعلام تشکیل کمیته حجاب و عفاف در آبپخش اذعان داشت :‌بحث حجاب و عفاف از بحث‌های مهمی است که باید همه مسئولین به آن توجه داشته باشند و راه را برای بهبود این وضعیت تلاش کنیم.

بخشدار آبپخش با توجه به اهمیت تذکر لسانی در این باب ،‌ متذکر شد :‌ از مسئولین ادارات می‌خواهیم در صورتی که ارباب رجوعی با حجاب مخالف سئونات اسلامی و عرف جامعه به اداره ایشان مراجعه کرد به وی تذکر بدهند و بدون شک نتیجه مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات دولتی در روز پنج شنیه اذعان داشت :‌ از روسای ادارات می‌خواهم با توجه به مصوبه شورای اداری مبنی بر تعطیلی ادارات دولتی در روز پنجشنبه و تغییر ساعات کاری ادارات بر ساعات ورود و خروج کارمندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

رستمی گفت :‌بنا‌بر این مصوبه ساعات کاری ادارات دولتی از 6/45 دقیقه صبح تا 14/45 دقیقه می باشد و کارمندان در این بازه زمانی موظف به حضور در محل کار خویش و انجام امور مربوط به ارباب رجوع هستند.

رستمی با اشاره به منفک شدن اداره آموزش و پرورش آبپخش از شبانکاره اذعان داشت :‌ هم اکنون نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش زیر نظر شهرستان فعالیت می‌کند و در حال جداسازی آبپخش از شبانکاره هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد