ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هدف ستاد دیه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش صبح امروز مدیرعامل ستاد دیه استان در جمع اعضای شورای اداری بخش آبپخش گفت :‌ در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشن گلریزان در بخش آبپخش با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد هستیم.

اکبر محبی با بیان اینکه ستاد دیه یک ستاد مردمی است که از قبل کمک‌های مردمی به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد اقدام می کند اظهار داشت : جرایمی که برای ستاد دیه از اولویت برخوردارند تصادفات ، بدهی‌های مهریه و نفقه ،‌ صدور چک‌های بی محل غیر کلاه‌برداری و ... است.

معاون اداره کل زندان های استان بوشهر تصریح کرد :‌ با توجه به هجمه های فرهنگی که در جامعه شاهد آن هستیم آزادسازی سرپرست‌های خانواری که به دلیل جرایم ناخواسته در محیط زندان به سر می‌برند از اهمیت بالایی برخوردار است.

محبی خاطرنشان ساخت : قبل از آزادسازی زندانیان سوابق ایشان را در سراسر کشور مورد بررسی قرار می‌دهیم و پس از تحقیقات محلی زندانیانی که شرایط را داشته باشند به جامعه بازخواهند گشت.

وی ادامه داد :‌ مردم باید بدانند هدف ستاد دیه و جشن گلریزان آزادسازی زندانیانی است که به خاطر جرایم ناخواسته و غیر عمد در زندان می باشند نه زندانیان و مجرمان خطرناک که جامعه از آنها در حذر می باشند.

وی بیان آزادسازی 149 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان با مبلغ بدهی قریب بر 2 میلیارد و هفتصد میلیون تومان ، اذعان داشت : در سه ماهه ابتدایی سال 90 ،‌ پنجاه و یک نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان بوشهر با بدهی بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه شاهد حضور زندانیان زیادی در زندان‌های استان به دلیل بدهی مهریه هستیم یادآور شد : باید این فرهنگ مهم را در جامعه نهادینه کنیم که از قبول مهریه‌های بالا که در آینده می توانند مشکل آفرین شوند خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد