ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رییس شورای شهر خبرداد:تاسیس دانشگاه آزاد آبپخش در آینده‌ای نزدیک

ندای آبپخش / به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش رییس شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای آبپخش از استقرار دانشگاه آزاد اسلامی در آبپخش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مصطفی رضایی در همین راستا اظهار داشت : شورای اسلامی شهر آبپخش با همدلی بخشدار آبپخش و سایر مسئولین و معتمدین محلی تمام تلاش خود را برای استقرار مراکز علمی و آموزشی در بخش فرهنگی و فرهنگ‌دوست آبپخش به کار خواهد گرفت.

مسئول کمیسیون فرهنگی ‌و ورزشی شورای اسلامی شهر آبپهش گفت : جمعیت دانش‌آموزی آبپخش ضرورت استقرار مراکز آموزش عالی در آبپخش را آشکار می‌سازد و تلاش‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته است.

رضایی یادآور شد : برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش مبلغ 500 میلیون ریال ، 10 هکتار زمین مورد نیاز برای احداث دانشگاه و یک دشتگاه خودرو از ما خواسته‌اند که آنها را تهیه کرده‌ایم و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد استقرار دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد : شهر آبپخش بعد از برازجان بزرگترین شهر در شهرستان دشتستان است و تاسیس دانشگاه در این شهر می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت علمی و فرهنگی شهرستان دشتستان داشته باشد.

مصطفی رضایی تصریح کرد : شوراها، نماد حاکمیت مردم بر سرنوشت خود هستند و وظیفه اعضای شورا در مقابل مردم بسیار سنگین است و مردم توقعات زیادی از شوراها دارند.

وی در همین رابطه ادامه داد : اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان نسبت به تعهدات خود در برابر شهروندان پایبندند و تلاش خود را برای کسب رضایت شهروندان و رفع مشکلات ایشان به کار می‌گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد