ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حل مشکل زمین شهروندان آبپخشی تا آینده‌ای نزدیک

ندای آبپخش : عضو شورای اسلامی شهر آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای آبپخش از حل مشکل مربوط به زمین‌های منازل مسکونی شهر آبپخش خبر داد.

نصرالله حسن‌پور گفت : در رابطه با مشکلات زمین‌های آبپخش مذاکراتی با مسئولین مسکن‌ و شهرسازی انجام داده‌ایم و قول مساعد جهت مرتفع ساختن مشکل زمین مردم آبپخش داده‌اند.

وی ادامه داد : مشکل منازلی که مردم در آنها سکونت دارند در آینده‌ای نزدیک حل می‌شود و برای حل مشکلات مربوط به زمین‌هایی که کاربری مسکونی دارند در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

حسن‌پور تصریح کرد : تهیه نقشه منازل مسکونی که در زمین‌هایی که به عنوان اراضی ملی و دولتی می‌باشند در اسفندماه سال گذشته انجام شد که گام مهمی در راستای حل مشکلات زمین‌ها و منازل مسکونی مردم است.

این مسئول متذکر شد : شورای اسلامی شهر خود را خدمتگذار مردم می‌داند و با تمام توان در راستای هدف‌ والای خدمت به مردم در حرکت است و هیچ چیز مانع ادامه حرکت در این مسیر نخواهد شد.

نصرالله حسن‌پور تصریح کرد : شورای اسلامی شهر  مالکیت مردم بر زمین‌های که آنها را از اجداد خود به میراث برده‌اند به رسمیت می‌شناسد و صدور پروانه ساخت برای شهروندان به همین معناست.

حسن‌پور در جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای اسلامی که در اواخر خرداد ماه سال جاری برگزار شده بود مصوبه شورای شهر مبنی بر خرید زمین مربوط به مجتمع فرهنگی را تایید مالکیت شهروندان بر اموالشان توسط شورای شهر دانست.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد :‌حل مشکلات زمین مردم از اصلی‌ترین دغدغه‌های شورای اسلامی شهر است و با تمام توان برای حل این مشکل اساسی تلاش خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد