ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری طرح 40 خانوار و 40 جشن در آبپخش

قاسم رضائی ‌در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های شعبانیه در آبپخش اظهار داشت: نیمه شعبان از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است و مردم آبپخش و دشتستان همواره با شور و نشاط بالایی در مراسمات ویژه نیمه شعبان شرکت دارند.

وی افزود: امروز همه ما موظفیم برای ظهور امام زمان(عج) زمینه‌سازی کنیم و بدون تردید تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر مقام معظم رهبری از مهم‌ترین برنامه‌ها در مسیر ظهور است.

مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر آبپخش با بیان اینکه از دهم تا بیستم شعبان دهه فرخنده مهدویت نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 55 برنامه در مساجد و هیئت‌های مذهبی و حسینیه‌ها و اماکن مقدس در آبپخش تدارک دیده شده که طی روزهای دهم تا بیستم شعبان برگزار می‌شود.

رضائی با بیان برخی از برنامه‌ها تصریح کرد: برپایی ایستگاه بزرگ فرهنگی ورزشی و پذیرائی در بلوار انقلاب، توزیع پوستر، بروشور و دیگر محصولات فرهنگی در سطح بخش، تزئین محله‌های شهر با پوستر، برگزاری نمایشگاه خورشید مکه و چشم به‌ راه، برگزاری مسابقه بزرگ آخرین منجی، برگزاری مسابقه خیابانی بهار خداوند و برگزاری جشن خیابانی در سه محله توسط هیئت‌های مذهبی از جمله این برنامه‌ها هستند.

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر آبپخش در ادامه از برگزاری طرح 40 خانوار و 40 جشن در آبپخش خبر داد و عنوان داشت: این برنامه برای نخستین بار در آبپخش برگزار می‌شود و طرحی جذاب و بسیار جالب است.
رضائی در ارتباط با همکاری ستاد غدیر با جشن‌های خانگی گفت: جشن میلاد در سطح بخش در 40 خانواده اجرا می‌شود به طوریکه خانواده مجری که معمولا از بزرگ آن خانواده است با دعوت از 40 نفر از نزدیکان خود در منزلش میلاد امام زمان(عج) را جشن می‌گیرد.
وی ابراز داشت: افراد زیادی برای برگزاری جشن اعلام آمادگی کردند و ستاد غدیر حمایت لازم را از این جشن‌ها به عمل آورده است.

مسئول بنیاد غدیر آبپخش متذکر شد: تحویل یک بنر بزرگ، سیدی فرهنگی به اندازه مدعوین، کلیپ‌های صوتی و تصویری ویژه شعبانیه، پوستر، تحویل مسابقه و جایزه، بسته‌های شیرینی و پوستر ویژه از جمله هدایای ستاد به برگزار کنندگان این جشن‌هاست.

رضائی همچنین اعزام کاروان منتظران ظهور به روستاهای بخش را یکی دیگر از برنامه‌های جدید دهه فرخنده مهدویت برشمرد.

وی اضافه کرد: این کاروان حامل محصولات فرهنگی، مسابقه حضوری با جایزه و پذیرایی شربت و شیرینی از مردم است که توسط کمیته یاوران امیرالمؤمنین(ع) در سطح بخش انجام می‌شود./فارس/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد