ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شاهین خود را از دیگر مدعیان جدا کرد

هفته سوم مسابقات لیگ فوتبال آبپخش با برگزاری سه دیدار انجام شد و تیم شاهین بابرتری مقابل سایپا موقتا خود را از دیگر مدعیان جدا کرد و به تنهائی در صدر جدول قرار گرفت.
در اولین دیدار این هفته روز جمعه دو تیم سایپا و شاهین به مصاف هم رفتند که شاهین موفق شد با نتیجه چهار بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یابد.
شاهین تیم برتر این دیدار بود و توانست از موقعیت های ایجاد شده روی دروازه حریف خو به خوبی بهره برده و این دیدار را با تفاضل گل مناسبی به سود خود به پایان برساند. هر چند تیم سایپاه هم موقعیتهای داشت که از جمله این موقعیتها می توان به یک ضربه پنالتی اشاره کرد که مجتبی دهقانفرد نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند.
دو تیم دارائی و هما که از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند زورشان به هم نرسید و به نتیجه مساوی یک - یک رضایت دادند.
دو گل این مسابقه در یک سوم اغازین به ثمر رسید و تلاش هر دو تیم برای رسیدن به گل‌های بیشتر بی‌نتیجه ماند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.
در نیمه اول این مسابقه دو تیم بازی برابری را ارائه کردند و سهم هر تیم از حملات یک گل بود. 15 دقیقه اول نیمه دوم با برتری نسبی تیم هما همراه بود و این تیم با حملاتی که از جناحین روی دروازه دارائی انجام داد صاحب موقعیتهائی شد که به ثمر نرسید. در 15 دقیقه دوم این نیمه با افت توان بدنی بازیکنان دو تیم ، هر دو تیم رو به بازی هوائی و توپ‌کشی روی دروازه‌ها روی آوردند و بیشتر زمان بازی توپ در میانه میدان در حال رد و بدل شدن بین بازیکنان دو تیم بود.
تیم هما باز هم از نداشتن بازیکنان رده جوانان و امید در تیم حود ضربه خورد و با توجه به اجباری بودن استفاده از دو بازیکن در این رده سنی در ابتدای هر مسابقه تیم هما دو تعویض خود را برای این دو بازیکن انجام داد و در هفتمین دقیقه با یک مصدوم دیگر روبرو شد و سومین تعویض خود را نیز انجام داد.
همین عامل باعث شد تا در 15 دقیقه پایانی این تیم خسته نتواند تعویضی انجام دهد و در سوی دیگر تیم دارائی که به خوبی از بازیکنان جوان خود بهره می‌برد از توان بدنی این بازیکنان استفاده کرده و با دو تعویض به‌موقع قدرت هجومی خود را افزایش دهد و موقعیت‌های متعددی را روی دروازه هما ایجاد کند که البته با تلاش خط دفاعی هما نتوانست از این موقعیت‌ها استفاده کند.
http://www.up.persianv.com/images/bc8jso0d22uqn7d14j2x.jpg
آخرین مسابقه هفته سوم را دو تیم پارس و ایرانجوان برگزار کردند.
در این دیدار کم‌رمق که از لحاظ فنی در سطح بسیار پائینی برگزار شد تیم پارس با یک گل مقابل حریف خود به برتری دست یافت تا تنها تیم بدون امتیاز این مسابقات با کسب این سه امتیاز به رده چهرم جول صعود کند.
http://www.up.persianv.com/images/1djr4gzz9gg6tor3pf2e.jpg

در ادامه این مسابقات چهارشنبه ، سایپا و دارائی - پنجشنبه ، پارس و شاهین -  جمعه، هما و ایرانجوان به مصاف هم خواهند رفت.

جدول رده بندی لیگ بزرگسالان آبپخش
ردیف نام تیم ‌‌بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل‌خورده تفاضل گل امتیاز
۱ شاهین
3 2 1 0 8 0 8 7
۲ دارایی 3 1 2 0 4 1 3 5
۳ هما 3 1 2 0 4 2 2 5
۴ پارس
3 1 0 2 2 7 -5 3
۵ ایرانجوان
3 0 1 2 1 5 -4 1
۶ سایپا
3 003 0 10 -10 0

جمعه: بیست و چهارم تیرماه نود- هفته سوم لیگ دسته اول آبپخش


شاهین 4                سایپا -0-

گل ها:

علیرضا شیخی ( دو گل )

حسنعلی بوالحاجی ( دو گل )

ترکیب شاهین:

امید صمصامی-جلیل پورحسینی احمد رسولی فرد- سعید صمصامی- عباس شیخی ( حسنعلی بوالحاجی)- علیرا شیخی- اکبر شیخی- ابراهیم عدالت- اصغر صمصامی ( عوض صمصامی )- عباسقلی رزمجو نظرآقا- حسین صمصامی منفرد ( محمود رسولی فرد )

سرمربی: عبدالله عدی

ترکیب سایپا:

علی صمصامی- محتبی دهقانفرد - بهزاد حسینی( محراب ایمانژاد)- خداکرم حاجب - خداکرم محمدی- ستارحاجب- نوید شفیعی( حسنعلی بناری)- احمد ارفع- عباس نوری- احمد سودبخش- عباس حسن پور

سرمربی؟؟؟

بهترین بازیکن:

علیرضا شیخی

داور وسط: عبدالله عبدالهی

کمک داور اول: غلامرضا حاجی پور

کمک داور دوم: مهدی محمدحسین پور

داور چهارم: مصطفی جعفری

ضد گزارش:

تیم فوتبال شاهین که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ فوتبال آبپخش می باشد عصر امروز دست به کار بزرگی زد و رقیب سنتی خود سایپا را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید تا هم سه امتیاز ارزشمند دیگر به اندوخته هایش اضافه کند و هم با شکست رقیبش بار دیگر خود را در اوج ببیند.

در ابتدای بازیکنان شاهین بسیار با انگیزه ظاهر شدند و چندین موقعیت بر روی دروازه سایپا ایجاد کردند که هیچکدام تبدیل به گل نشد. در مقابل سایپایی ها نیز تا قبل از اینگه گل اول را دریافت کنند بسیار با انگیزه نشان دادند و تک موقعیت هایی نیز بر روی دروازه حربفشان خلق کردند اما در دقیقه سی و دو شوت سرکش و زیبای علیرشا شیخی آب پاکی روی دست سایپایی ها ریخت و انگیزه انان را کم کرد.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود. علیرضا شیخی ستاره این دیدار باز هم از پاس بسیار خوب اکبر شیخی خود را در مقابل دروازه خالی دید و با ضربه ای آرام گل دوم خود و تیمش را در دقیقه 37 بازی به ثمر رساند تا شاهین با روحیه ای مناسب به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز این شاهین بود که کنترل بازی را در دست داشت. و البته مهاجمان این تیم در این بازی فرصت شناس تر بودند و قدر موقعیت هایشان را بیشتر می دانستند. بر خلاف روال بازی این سایپا بود که در دقیقه 55 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که مجتبی دهقانفرد توپ را تیرک دروازه کوبید تا یک بار دیگر شانس از این تیم رویگردان شود.

حسنعلی بوالحاجی که از نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقیقه 62 در یک مصاف تک به تک با دروازه بان حریف توپ را به گوشه دروازه سایپا روان کرد تا موتور گلزنی شاهین دوباره روشن شود. سایپایی ها که تقریبا بی انگیزگی موتور انها را از کار انداخته بود  بیشتر به این فکر می کردند تا بازی هر چه زودتر تمام شود . همین باعث شده بود که شاهینی ها حالا بمب روحیه شده بودند بیشتر و بیشتر به دروازه حریف یورش می بردندم تماشاگران شاهین نیز از حمایت تیم شان دریغ نمی کردند و برای گل های بیشار آنقدر بازیکنانشان را به حمله دعوت کردند تا یکبار دیگر حسنعلی بوالحاجی که در این بازی پایش به گل باز شده بود در دقیقه 83 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا شاهین با یک پبروزی پر گل هر چه از این بازی می خواست دست پیدا کند. شاهین با این برد هفت امتیازی شد و موقتا به صدر جدول آمد تا به انتظار بازی فردای دو مدعی دیگر قهرمانی - هما و دارایی- بنشیند

اتفاق ویژه:

این سومین بازی بود که بدون اینکه کارتی از جیب داور بیرون بیاید خاتمه یافت. این اتفاق را باید به فال نیک گرفت

- علیرضا شیخی در میانه میدان شاهین امروز هر کاری خواست کرد. هم پاس گل داد هم گل زد. بی انصافی بود بهترین بازیکن میدان انتخاب نشود.

-سایپا امروز بدون سرمربی و مربی بود. و البته تنها سه بازیکن ذخیره هم بر روی نیمکت این تیم نشسته بودند.




پایگاه تخصصی فوتبال آبپخش:

آمار پایان بازی :

 

شاهین

آمار پایان بازی

سایپا

4

گل

0

14

خطا

22

0

کارت زرد

0

6

کرنر

4

9

آفساید

6

5

موقعیت سرزنی

2

6

موقعیت خطرناک گل

1

5

شوت در چهارچوب

2

7

شوت خارج از چهارچوب

6

4

ضربه ایستگاهی

4

17

اوت دستی

19

0

کارت قرمز

0

24

پاس های سالم

16

15

پاس های غیرسالم

22

11

تعداد توپ در محوطه جریمه

7

7

واکنش دروازه بان

10

9

شروع مجدد دروازه بان

12

3

تعویض بازیکن

2






دروازه بانان خبرسازان اول


دارایی 1                    هما 1

شنبه 25 تیزماه 90 - هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال آبپخش- ورزشگاه آزادی آبپخش

ترکیب دارایی:

اسماعیل حیاتی- ابراهیم حیاتی- کرامت حیدری- حسین زارع- احمد صالحی- رضا رضائیان- احمد اسفندیاری- مجتبی شجاعی ( هادی رضایی)-حسین توانا( محند صمصامی) رضا صابری ( علی کیانی )-وحید شجاعی-

گل: مجتبی شجاعی( دقیقه 19)

اخطار: کرامت حیدری- رضا رضائیان

اخراج: کرامت حیدری

سرمربی: یحیی شفیعی


ترکیب هما:

سید اکبر موسوی- عبدالرضا رضایی-هادی یزدانی- مصطفی دشتی پور( محمدرضا زارع)- قاسم یگانه- حسین زاهدپور-عباس ریئسی ( مسعود زارع )- رامین دهقانی- احمد محمودی -فرشاد درگاهی ( امین حسین پور)- 

سرمربی: وحید حاجی پور

گل: مسعود زارع( دقیقه 7 )

اخطار: احمد محمودی- عبدالرضا رضایی

بهترین بازیکن میدان:

اسماعیل حیاتی و سید اکبر موسوی ( دروازه بان های دو تیم که موقعیت های بسیاری را از مهاجمان حریف گرفتند)

داور وسط: نعمت الله شاروبندی

کمک داور اول: غلامرضا حاجی پور

کمک داور دوم: اصغر صمصامی

داور چهارم: امید زمانی

ضد گزارش:

بازی دارایی و هما از آن بازی های مرگ و زندگی بود. برنده این بازی می توانست شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد و یک گام دیگر تا تصاحب جام نزدیک تر شود و بازنده نامید از کسب جام شود.

هر دو تیم که می دانستند شکست در این بازی امیدشان را برای کسب جام کمرنگ می کند با تعغیراتی پا به میدان گذاشتند . دارایی با اوردن زضا رضایئان به میانه میدان و فرستادن مجتبی شجاعی به خط حمله سعی داشت از همان ابتدا هجومی آغاز کند. اما تعغیرات هما بیشتر بود. در غیاب مجتبی زارع مصدوم ، احمد محمودی در میانه میدان جایگزینش شده بود. همچنین در غیاب وحید تنگستانی محروم سرمربی هما مجبور شده بود مصطفی دشتی پور را جایگزین وی کند. رامین دهقانی و حسین زاهدپو هم از ابتدا در ترکیب تیم شان حضور داشتند. بازی هنوز درست جا نیفتاده بود که مسعود زارع که این روزها پایش به گل باز شده و باز هم برای هما گلزنی کرد تا خیلی زود شادی را به اردوی زرد جامگان بیاورد. دارایی بعد از دریافت گل هجوم هایش را بیشتر کرد و موقعیت های زیادی را بر روی دروازه هما خلق کرد که با درخشش دروازه بان هما ناکام ماندند.

در دقیقه 19 مجتبی شجاعی در مصافی تک به تک با دروازه بان هما نهایت استفاده را از فرصت به دست امده برد و توپ را از میان پاهای دروازه بان هما به تور دروازه آشنا کرد نتا اینبار بازیکنان دارایی حلقه شادی تشکیل دهند.هر دو  در این نیمه موقعیت های زیادی را روی دروازه هم خلق کردند که سنگربان های دو تیم با خبق موقعیت های تماشایی مانع از به بار نشستن گلی شدند و نیمه اول هر دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

نیمه دوم این بازی حاوی دو نکته بود . هما چشم بسته توپ را می دواند و دارایی با تمرکز خط دفاعی اش سرعت حریف را می گرفت تا انجا که بازیکنان هما از نفس افتادند و بدنشان افت کرد . از این لحظه به بعد دارایی یک سر و گردن بالاتر از حریفش نشان داد و موقعیت های زیادی را بر روی دروازه هما خلق کرد که هر بار دروازه بان هما مانع از گلزنی دارایی ها شد که اوج ان را می توان در مصاف تک به تک رضا رضائیان با سید عباس موسوی دروازه بان هما در دقیقه 70 ذکر کرد که مهاجم بی دقت دارایی فوپ را به بدن سنگربان حریف کوبید. هما  در نیمه دوم بی محابا به دنبال پیروزی نبود و به تساوی رضایت داشت و بیشتر به بازی بدون تعجیل می پرداخت.دارایی ها در نیمه دوم فوتبال بهتری ارائه نمودند . شاگردان عبدالحسین حیاتی در این نیمه نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و بازیکنان هما نیز منطقی تر از قبل در دفاع شرکت کرده و سعی کردند در مقابل حملات دارایی خونسردانه عمل کنند . در دقایق پایانی هم محمد صمصامی و احمد اسفندیاری هواداران دارایی را در حسرت گل گذاشتند تا این نیمه بدون اینکه گلی بروید هر دو تیم امتیازات را تقسیم کنند و همچنان به همراه شاهین در کورس قهرمانی  بمانند.

حاشیه :

-هما در همان ابتدای بازی و دقیقه یک دو تعویض خود را انجام داد و یازیکنان رده امید خود را از بازی خارج کرد. این تیم دقیقه بیست بازی هم تعویض سوم خود را اجبارا انجام داد تا عملا دیگر نتواند تا پایان بازی تعویضی داشته باشد.

- اعتراض های مکررد کادر فنی هر دو تیم به داوران مسابقه هم جالب توجه بود. حساسیت بازی باعث شده بود تا مربیان دو تیم از کوره در بروند و هر خطایی که به ضرر تیم شان صورت می گرفت از کوره در بروند و به تصمیمات داوران اعتراض کنند.

تماشاگران دارایی بر خلاف دو بازی قبل که هیچپگونه بی حرمتی نکرده بودند در این بازی در چند نوبت شروع به فحاشی نمودند.

- احمد اسفندیاری در این بازی بسیار عصبی بود و در چند نوبت بر سر کادر فنی تیمش فریاد زد . جالب اینکه مربیان این تیم هیچگونه واکنشی نشان ندادند.

- در پایان بازی تماشاگران دارایی نسبت به عملکرد بازیکنانشان معترض بودند . حتی درگیری کلامی بین اسماعیل حیاتی دروازه بان این تیم با بعضی از تماشاگران دارایی در گرفت که با پا در میانی مربیان این تیم خاتمه یافت




یک شنبه: 26 تیرماه 90- ورزشگاه آزادی آبپخش- هفته سوم لیگ دسته اول آبپخش

پارس  1                ایرانجوان -0-

گل: ابراهیم قمیصی ( دقیقه 30 )

ترکیب پارس: عبدالرحیم پری غنچه- علیرضا امینی- اسماعیل روا- صادق طوسی- ابراهیم قمیصی- حسین جعفری- محمد شفیع حیاتی ( اسماعیل اقتصلذی )- حمید یزدانی- حمید صالحی- محمد زارع- سید علی محمدی

سرمربی: مهدی قاسمی

اخطار:

علی امینی

ترکیب ایرانجوان:

قاسم نگهبان- حسن کلری- باقر جهاندیده- روح الله کرامت- عبدالحسن کرامت- عبدالله راشدی ( امید استوار)- محمود جوهری- عبدالحسین کرامت- محمد جوهری- سید احمد موسوی

سرمربی: ؟؟؟

اخطار:

محمد جوهری- باقر جهاندیده- حسین تمیمی- روح الله کرامت

بهترین بازیکن: اسماعیل روا

داور وسط: اصغر صمصامی

کمک داور اول: کوروش امینی

کمک داور دوم: امید زمانی

داور چهارم: مصطفی جعفری

ضد گزارش:

دیدار دو تیم پارس و ایرانجوان که در قعر جدول جا خوش کرده بودند با حساب یک بر صفر به سود پارس خاتمه یافت. پارس که در این فصل بر خلاف سال های قبل بسیار ضعیف ظاهر شده بود آمده بود تا به تمام حرف و حدیث ها خاتمه دهد در نهایت موفق شد با گل دقیقه 30 ابراهیم قمیصی ایرانجوان نگون بخت را شکست دهد تا با دو پله صعود به رده چهارم صعود کند.دو تیم در نیمه اول بازی پایاپای و متعادلی را به نمایش گذاشتند. ولی این تیم پارس ب.د که در دقیقه 30 با گلزنی ابراهیم قمیصی از حریفش پیش بیفتد و با دست پر راهی رختکن شود.

در نیمه دوم شاهد تحرک و فوتبال بهتری از هر دو تیم شاهد بودیم و موقعیت های خوبی از سوی هر دو تیم بر روی دروازه ها خلق شد که با عکس المل های دروازه بان های هر دو تیم هدر رفت . ایرانجوانی ها که نمی خواستند بازنده بازی باشند در دقایق پایانی فشار بیشتری را روی دروازه حریف وارد کردند تا این مسئله باعث شود یک بازی فیزیکی و درگیرانه را شاهد باشیم. البته در دقایق آخر بازی برای لحظاتی بازی متشنج شد و همین موضوع باعث شد تا داور در چند نوبت از کارت زردش برای آرام کردن بازی استفاده کند.

در پایان پارس هم اولین برد حود را به دست آورد تا با روحیه بهتری در دیدارهای آینده به مصاف حریفانش برود.


حاشیه:

-بر روی نیمکت پارس تنها یک بازیکن ذخیره و روی نیمکت ایرانجوان دو بازیکن ذخیره نشسته بودند.

- بعد از پایان بازی ایرانجوانی ها نسبت به قضاوت داور معترض بودند و اعتراض خود را به مسئولان برگزاری مسابقات رساندند


از سوی هیئت فوتبال آبپخش برنامه هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول این شهر اعلام شد:

برنامه هفته چهارم لیگ دسته اول آبپخش

روز و تاریخ نام تیم ها ساعت مکان
چهارشنبه 90/4/29 سایپا - دارایی 18 ورزشگاه آزادی



پنج شنبه 90/4/30 پارس - شاهین 18 ورزشگاه آزادی



جمعه90/4/31  هما - ایرانجوان 18 ورزشگاه آزادی


منبع:پایگاه تخصصی فوتبال آبپخش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد