ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش:‌بهره‌برداری از لاین غربی خیابان انقلاب قبل از موعد

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش شهردار آبپخش صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش از اتمام پروِه آسفالت لاین غربی خیابان انقلاب شهر آبپخش خبر داد.

سید محمود موسوی با بیان اینکه این پروژه 4 روز قبل از موعد به بهره‌برداری رسیده است گفت :‌ در حالی که موعد اتمام این پروژه 31 تیرماه سال جاری بود شاهد اتمام این پروژه در 27 تیرماه بودیم.

وی در همین راستا ادامه داد : قسمت اعظم کار که ساخت دیواره غربی بلوار جدید شهر است از مدت‌ها قبل به اتمام رسیده بود و در روزهای جاری با جابه‌جایی تیرهای برق شاهد اتمام این پروژه هستیم.

موسوی اظهار داشت : پروِژه آسفالت خیابان اصلی شهر آبپخش به دلیل ناظران استانی ،‌شهرستانی و کشوری این مسیر که به صورت روزانه از این مسیر ترانزیتی عبور می‌کنند از پروژه‌های مهم شهرداری آبپخش به شمار می‌رود.

این مسئول تصریح کرد :‌ هر‌ چند شاهد طولانی شدن زمان اجرای این پروژه مهم در سطح شهر بودیم ولی در 3 ماهه اول سال جاری با تلاش بی وقفه شاهد بهره‌برداری زود هنگام از این پروژه بوده‌ایم.

شهردار آبپخش متذکر شد : شهرداری برای جلب رضایت مردم تلاش خود را برای اجرای پروژه‌های عمرانی به کار گرفته است و امیدواریم با نظارت شبانه‌روزی کارشناسان شهرداری شاهد کیفیت مطلوب آنها و جلب رضایت شهروندان باشیم.

سید محمود موسوی با بیان تعامل و همکاری مثال زدنی بین شورا و شهرداری اذعان داشت : در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به جهاد اقتصادی مزین نموده‌اند تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با همت مضاعف و کار مضاعف شاهد پیشرفت و آبادانی آبپخش باشیم.

وی با بیان اینکه پروژه آسفالت خیابان دانش آموز آبپخش به پایان رسیده است عنوان داشت : شهرداری رعایت عدالت اجتماعی و برابری میان سه محله شهر را اصل کار خود در اجرای پروژه‌های عمرانی قرار داده و همانگونه که در قبلا اعلام کرده‌ایم سه پروژه آسفالت در هر سه محله شهر انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد