ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهروندان به رعایت بهداشت غسال‌خانه توجه خاص کنند

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش شهردار آبپخش صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی شهر آبپخش گفت :‌ موضوع و مسائل مربوط به غسال‌خانه آبپخش از مسائل حادی است که باید به آن توجه ویژه شود.

سید محمود موسوی اظهارداشت : انتظار می‌رود شهروندان فرهنگی و فرهنگدوست آبپخش پس از غسل میت وسایل وی را از محل غسال‌خانه جمع‌آوری کنند و در کیسه‌های دفن زباله که در همان مکان موجود است قرار دهند.

وی از اقدام شهرداری برای ایجاد سایه در آرامستان آبپخش خبر داد و افزود : در قسمت شمالی آرامستان آبپخش شهرداری اقدام به حفر چاله‌هایی جهت کاشت نهال‌های درخت برای ایجاد سایه نموده که در برگزاری مراسمات می‌تواند آسایش و راحتی شهروندان را تامین کند.

موسوی ادامه داد : یکی از مسائلی که در روزهای اخیر شهرداری را دچار معضل نموده آتش‌سوزی در نخیلات هنگام جمع‌آوری اضافات باغی است که انتظار می‌رود شهروندان با احتیاط بیشتری در این زمینه اقدام کنند و در ساعات وزش باد اقدام به این کار نکنند.

این مسئول یادآور شد :‌همانگونه که قبلا نیز گفته‌ایم امکانات آتش‌نشانی شهرداری محدود است و در مواردی شاهد چند آتش‌سوزی به صورت همزمان در نقاط مختلف شهر هستیم که برای آتش‌نشانی مشکلاتی به وجود می‌آورد.

شهردار آبپخش تصریح کرد :‌از باغداران می‌خواهیم پس از اتمام کار با پاشیدن خاک و آب اتش ایجاد شده را مهار کنند تا در صورت وزش باد شاهد گسترش آن و صدمات به باغ خود و احیانا باغ‌های همجوار نشویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد