ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برجای ماندن یک کشته در سانحه انحراف خودروی پراید

رییس پلیس راه برازجان دالکی با اشاره به وقوع تصادف در محور برازجان به دالکی گفت: چهارشنبه ‌شب بر اثر انحراف خودروی پراید در محور دالکی ـ برازجان، یک نفر جان خود را از دست داد.

عبدالرحمن حقیقی‌مقدمعامل اصلی این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه برشمرد و در تشریح جزئیات تصادف اظهار داشت: راننده خودرو (ح ـ آ) از کمربند ایمنی وسیله نقلیه استفاده نکرده بود و ‌هنگام انحراف از جاده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه برازجان ـ دالکی خاطرنشان کرد: سطح جاده کاملاً صاف بوده و خودرو نامبرده از حاشیه جاده واژگون شد و سر راننده با بدنه خودرو برخورد کرد که نهایتاً به مرگ راننده جوان انجامید.

حقیقی‌مقدم در ادامه خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه پرهیز از سرعت غیرمجاز شد و اینگونه تصادفات را بی‌احتیاطی رانندگان و سرعت غیر‌مجاز دانست.

رییس پلیس‌راه برازجان-ادلکی عنوان داشت: اطلاع‌رسانی در ارتباط با رعایت قوانین رانندگی در جلوگیری از بروز سوانح و حوادث بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد : تمام تلاش خود را برای کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر به کار گرفته‌ایم و تمهیدات ارزشمندی نیز اندیشیده شده و انتظار داریم با رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان شاهد بهبود وضعیت باشیم.

این مسئول با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه رانندگی بیان داشت: باید همه مردم کمک کرده و والدین و افراد تاثیرگذار جامعه در این زمینه ورود کنند تا شاهد رعایت قوانین توسط مردم باشیم و حوادث ناگوار و منجر به فوت نداشته باشیم.

عبدالرحمن حقیقی‌مقدم افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر دوره‌های آموزشی مختلفی را در شهرستان‌ها برگزار کرده و این روند تداوم دارد و از همه علاقه‌مندان می‌خواهیم از این موقعیت استفاده کنند./برگرفته از خبرگزاری فارس/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد