ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شکست استقلال مقابل دخانیات

از سری مسابقات لیگ جوانان استان عصر دیروز پنج شنبه تیم فوتبال استقلال آبپخش ساعت 45 : 17در ورزشگاه تختی برازجان به مصاف دخانیات این شهر رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.

استقلال در این بازی با ترکیب مصطفی حیاتی درون دروازه و محمد کلری- رضا سلطانی- سید علی موسوی- رضا شفیعی- محمد بوالحاجی- سید ابراهیم موسوی- مهدی بهروزی- محمد جهانی- حمید دهقانی و حسین شهابی به میدان رفت.

در همان لحظات ابتدایی بازی دو تیم دو تیم برای تصاحب توپ تلاش می کردند . ده دقیقه اول بازی متعادل سپری شد و بازیکنان دو تیم پس از پیدا کردن جایگاه خود درون زمین عی داشتند حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر تدارک ببینند.

عقربه های ساعت دقیقه پانزده را نشان می داد که استقلال پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه خطا شد. محمد بوالحاجی پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت دقیق توپ را بهوارد دروازه دخانیات کرد تا شادی را به اردوی استقلالی ها بیاورد.

بعد از این گل بازی بیشتر در میانه میدان ادامه داشت و برخوردها هم بیشتر شده بود .

در حالی که همه انتظار داشتند نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد . اما در یک فعل و انفعال در درون محوطه جریمه مهاجم دخانیات توسط محمد کلری سرنگون شد و داور در سوتش دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.این اتفاق در دقیقه 45 افتاد. دروازه بان دخانیات پشت پنالتی قرار گرفت و گل میاوی تیمش را به ثمر رساند. هر دو تیم با همین تیجه راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم باز هم شاهد یک بازی متعادل از دو تیم بودیم و سعی می کردند حملاتی را روی دروازه هم تدارک می دیدند که ثمری نداشت. دقیقه 65 بازی و در یک غافلگیری مهاجم تیم دخانیات موفق شد دروازه استقلال را باز کند تا تیمش را دو بر یک جلو بیندازد.

استقلال بعد از دریافت گل یکپارچه حمله شد . اما هیچکدام از این حملات ثمری نداشت. استقلال در دقیقه پنجم وقت های تلف شده این فرصت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند. اما مهاجمان استقلال قدر این موقعیت را ندانستند تا شکستی دیگر در کارنامه این تیم رقم بخورد.

استقلال در مجموع این بازی را دو بر یک واگذار کرد.

محمد کلری تنها بازیکن اخطاری استقلال در این بازی بود.

حاشیه: در دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه دخانیات بازیکنان و مربیان استقلال اعتقاد داشتند که داور می بایست برای ان ها پنالتی می گرفت که داور چنین اعتقادی نداشت. www.ptfau.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد