ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شد

هفته ماقبل پایانی لیگ فوتبال بزرگسالان آبپخش با تساوی دو تیم دارائی و سایپا آغاز شد و با برتری تیمهای شاهین و هما مقابل حریفان به پایان رسید تا تعین سرنوشت قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود.
تیم دارائی که از مدعیان قهرمانی در این دوره از مسابقات بود با توقف مقابل مقاومت از رسیدن به قهرمانی باز ماند تا تنها دو تیم شاهین و هما بدر کورس قهرمانی باقی بمانند.
در مسابقه دوم این هفته ، دو تیم شاهین و پارس به مصاف هم رفتند. پارس در چهارمین هفته مسابقات سومین دروازه‌بان خود را به میدان فرستاد تا شاید بتواند تیم شاهین را متوقف کند ولی نتوانست بیش از هفتاد دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد .
تیم شاهین اولین گل خود را در دقیقه هفتاد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و پس از ان موفق شد دو گل دیگر نیز به ثمر برساند تا با تفاضل گل بسیار خوب و بدون گل خورده به هفته پایانی گام نهد.
در آخرین مسابقه این هفته هم تیم هما با برتری مقابل ایرانجوان خود را در کورس قهرمانی نگه داشت. تیم هما در حالی که نیمه اول را یک بر صفر بازنده به رختکن رفته بود با تعویض های مناسب و ایجاد تغییرات در خط حمله موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یابد.
با نتایج به دست آمده تیم هما و شاهین که هفته پایانی به مصاف هم خواهند رفت تکلیف قهرمان را مشخص خواهند کرد.
http://www.up.persianv.com/images/d1nclvlru6q1ce65tein.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد