ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شاهین قهرمان این دور از مسابقات است

ندای آبپخش/مدیر تدارکات باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین آبپخش گفت :‌ قهرمانی این دور از مسابقات از آن ماست.
فضل‌الله صمصامی اظهار داشت : مسابقه شاهین – هما که در هفته جاری برگزار می‌شود از مسابقات بسیار حساس است که تیم قهرمان آبپخش را مشخص می‌سازد.
وی با بیان اینکه در آبپخش هیچ باختی نداشته‌ایم خاطرنشان ساخت : با توجه به نتیجه عملکرد تیم شاهین انتظار داریم در این دوره قهرمانی ازآن ما شود و بتوانیم در لیگ استان حضور پیدا کنیم.
صمصامی تصریح کرد : در دوره‌های قبل که تیم شاهین آبپخش در مسابقات حضور پیدا می‌کرد هر بار به دلایلی نتوانست مقام قهرمانی را کسب کند که از این بابت ار طرفداران تیم عذرخواهی می‌کنیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا قهرمانی این دور از مسابقات را ازآن خود کنیم.
مدیر تدارکات باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین ادامه داد : از مسئولین انتظار داریم از باشگاه‌های ورزشی آبپخش که بدون هیچ توقعی در مسابقات حضور پیدا می‌کنند حمایت کنند تا شاهد درخشش فوتبال آبپخش و احقاق حق فوتبال آبپخش در مسابقات ورزشی آبپخش شویم.
فضل‌الله صمصامی گفت : باشگاه فرهنگی – ورزشی شاهین بهرام‌آباد پتانسیل و توانایی‌های بالایی دارد که با توجه به موفقیت‌های سابق این باشگاه با حمایت مسئولین می‌توانیم فوتبال آبپخش را همچون گذشته شاهد درخشش فوتبال آبپخش در استان باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد