ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش خبر داد: بهبود فضاهای ورزشی بخش آبپخش

ندای آبپخش / بخشدار آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش از احداث یک‌ زمین چمن و یک سالن ورزشی در آبپخش خبر داد.
کوروش رستمی گفت : با توجه به نظر مساعد فرماندار دشتستان نسبت به مساله ورزش شهرستان انتظار می‌رود امسال شاهد توسعه و پیشرفت فضاهای ورزشی بخش آبپخش باشیم.
وی تصریح کرد : در برنامه‌های پیشنهادی خود احداث یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی برای دو محله قلایی و بهرام آباد شهر آبپخش را اعلام کرده‌ایم.
رستمی با بیان اینکه ورزش از سالم‌ترین تفریحات نسل جوان است و توجه به این مهم می‌تواند سلامت و امنیت اجتماعی جامعه را به دنبال داشته باشد از باشگاه‌های ورزشی انتظار داریم با جذب جوانان زمینه را برای جذب حداکثری جوانان مهیا سازند.
بخشدار آبپخش خاطرنشان ساخت :‌ ورزش آبپخش از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است و با همت و تلاش می‌توانند باعث درخشش نام ورزش آبپخش شوند.
این مسئول اظهار داشت : تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در حد توان برای پیشرفت و درخشش ورزش آبپخش به کار می‌گیرم تا شاهد آن باشیم که ورزش آبپخش در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
کوروش رستمی افزود : در چند وقت اخیر شاهد کسب موفقیت‌های فراوانی توسط تیم‌های ورزشی آبپخش بوده‌ایم که متاثر از همت و تلاش مربیان و بازیکنان این تیم‌ها است.
وی یادآور شد : ‌افزایش فضاهای ورزشی و گسترش فضاهای فرهنگی و هنری و تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی از مهم‌ترین اقدامات دولت در دو سال اخیر بوده که موجبات رضایت جوانان و علاقمندان را فراهم کرده است.
بخشدار آبپخش مطرح ساخت : شهر آبپخش پس از برازجان بزرگترین شهر دشتستان است و
جوانان مستعدی در عرصه ورزش دارد و گسترش امکانات و افزایش فضاهای ورزشی در پرورش این استعدادها بسیار تاثیرگذار است و تلاش خود را برای مجهز کردن و افزایش فضاهای ورزشی در بخش به کار خواهیم گرفت.

ندای آبپخش : لازم به ذکر است که احداث فضای ورزشی در محلات مختلف شهر ضروری به نظر می‌رسد و هم‌اکنون شاهد آن هستیم که برخی از تیم‌های مطرح شهر در فضاهایی نامناسب اقدام به تمرین می‌پردازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد