ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رییس شورای اسلامی شهر : استقرار دانشگاه آزاد آبپخش قطعی شد

ندای آبپخش / رییس شورای اسلامی شهر آبپخش دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت :‌با تلاش و پیگیری‌های بخشدار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر ‌، استقرار دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش قطعی شد.

مصطفی رضایی اظهار داشت : با توجه به جمعیت بالای شهر و میزان جمعیت جوانان و فارغ‌التحصیلان شهر آبپخش از ضروریات این شهر به به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شورای شهر همیشه برای احقاق حقوق شهروندان تلاش خود را به کار می‌گیرد خاطرنشان ساخت : بیشتر مردم و بویژه جوانان خواهان راه‌اندازی دانشگاه در این شهر هستند و تلاش شورا و بخشداری و حمایت فرمانداری موجبات راه‌اندازی این مجموعه شده است.

رضایی تصریح کرد : هم‌اکنون فارغ‌التحصیلان آبپخشی مجبورند برای ادامه تحصیلات عالی به شهرها و استان‌های همجوار بروند و استقرار دانشگاه آزاد اسلامی در آبپخش زمینه‌ساز تحصیل آسان برای جوانان آبپخشی است.

این مسئول عنوان داشت : باید تلاش کنیم و اساتید برجسته استان را جذب و نسبت به افزایش کیفیت سطح تحصیل در این دانشگاه از تمام توان بهره بگیریم.

مصطفی رضایی بیان داشت : تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با برنامه‌ریزی زمینه را برای راه‌انداری دانشگاه آزاد اسلامی شهر آبپخش در سال تحصیلی جدید باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد : شهر آبپخش دومین شهر بزرگ و پرجمعیت شهرستان دشتستان است و استقرار دانشگاه آزاد اسلامی در آبپخش می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و ارتقای علمی استان باشد.

این مسئول خاطرنشان ساخت : آبپخش از پتانسیل علمی بالایی برخوردار است و استقرار دانشگاه آزاد اسلامی در آبپخش می‌تواند زمینه را برای درخشش استعداد و توانایی‌های علمی جوانان آبپخشی مهیا سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد