ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش : نصب تجهیزات جایگاه سی‌ان‌جی در آبپخش

شهردار آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش از نصب تجهیزات جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری آبپخش و افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سید‌ محمود موسوی گفت: با توجه به شتاب گرفتن تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه‌سوز در سال‌های اخیر و استفاده عده کثیری از شهروندان این اقدام تاثیر زیادی در رفاه و آسایش شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه ایران با داشتن حدود 1700 جایگاه ، یکی از وسیع‌ترین شبکه‌های عرضه سی‌ان‌جی دنیا را داراست افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به جهاد اقتصادی مزین نموده‌آند باید در راستای تحقق این هدف والا گام برداریم.

موسوی در همین راستا اذعان داشت: توسعه مصرف این سوخت پاک، ارزش افزوده زیادی برای کشور به همراه دارد و در صورت گسترش مصرف، کشور را از واردات بنزین بی نیاز می‌سازد.

شهردار آبپخش متذکر شد:‌ با توجه به افزایش روزافزون تعداد خودروها در کشور و توجه به اینکه استفاده از سوخت‌گاز برای خودروها می‌تواند کشور را از واردات بنزین‌ بی‌نیاز کند ،‌این امر گام مهمی در جهت دستیابی به اهداف والای جهاد اقتصادی است و باید تلاش خود را برای افزایش جایگاه‌های سی‌ان‌جی به کار گیریم.

سید محمود موسوی یاد‌آور شد: مسیر آبپخش یکی از مسیرهای پرتردد و مواصلاتی استان‌های جنوب کشور است و این جایگاه با توجه به ترافیک این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازی فراتر از جمعیت شهر را برطرف می‌سازد.

این مسئول با بیان اینکه جایگاه فعالیت جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی می‌تواند تاثیر زیادی در امنیت شهروندان داشته باشد تصریج کرد: هم‌اکنون شاهد آن هستیم که شهروندان آبپخشی در نقاط مختلف شهر با استفاده از سیلندرهای گاز اقدام به سوخت‌رسانی به خودروهای خود می‌‌کنند و این کار خطرات فراوانی ‌می‌تواند به دنبال داشته باشد.

شهردار آبپخش متذکر شد: علاوه بر خطرات استفاده از سیلندرهای گاز برای سوخت‌رسانی به خودروها ، بوی بد سوخت نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

موسوی خاطرنشان ساخت: رفع نیاز‌های شهروندان و تلاش برای دست‌یابی به رفاه و آسایش ایشان از اهداف اصلی ماست و با همت‌ مضاعف و کار مضاعف برای دستیابی به این مهم تلاش می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد