ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بخشدار آبپخش:جشن گلریزان ماه رمضان در آبپخش برگزار می‌شود

بخشدار آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای آبپخش از برگزاری جشن گلریزان در 15 رمضان مصادف با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

کوروش رستمی گفت: جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند در سراسر کشور برگزار می‌شود و  امسال در بخش آبپخش شاهد برگزاری این جشن با حضور پرشور مردم خواهیم بود.

وی عنوان داشت: مردم آبپخش مردمی خیر و نیکوکار و نوع‌دوست هستند و همیشه در کارهای خیر و عام‌المنفعه حضور پررنگ دارند و انتظار می‌رود در جشن گلریزان بار دیگر این مهم را به نمایش بگزارند.

رستمی در رابطه با جشن گلریزان بیان داشت: فرهنگ سازی برای مشارکت مردمی در طول سال، جذب کمک‌های خیرین و عموم مردم جهت آزادسازی زندانیان و آموزش و آگاه کردن جامعه در خصوص پیشگیری از ورود به زندان‌ها از رویکردهای اصلی ستاد دیه در جشن گلریزان است.

این مسئول تاکید کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات محلی ، توصیه های حکیمانه امامان جمعه و جماعت در نماز جمعه و مساجد می‌تواند نقش ارزنده‌ و مهمی در شرکت فعال مردم در این زمینه داشته باشد.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: باید در زمینه فعالیت ستاد دیه فرهنگ‌سازی و شفاف‌سازی صورت پذیرد و این امر از طریق تعامل و ارتباط با خبرنگاران دلسوز و متعهد می تواند محقق شود.

کوروش رستمی اذعان داشت: سال گذشته بخشداری آبپخش با کمک 35 میلیون ریالی از طریق مشارکت اصناف و واحدهای تجاری ، ادارات و خیرین محلی توانست حضور پررنگی در جشن گلریزان شهرستان داشته باشد و رتبه اول را در میان ادارات شهرستان کسب کند.

رستمی یادآور شد: سال گذشته 3 تن از زندانیان جرایم غیرعمد آبپخش با مبلغ بدهی 18 میلیون تومان توسط ستاد دیه آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد