ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بهره‌گیری 120 نفر از مددجویان کمیته امداد از خدمات مسکن

به گزارش ندای آبپخش رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش آبپخش صبح امروز در جمع مددجویان این نهاد گفت:  یکی از دغدغه های اصلی دولت، رفع کمبود مسکن در جامعه است و کمیته امداد امام خمینی(ره) به این مهم توجه ویژه‌ای داشته است.

علی‌اکبر جوکار اظهار داشت: مددجویان متقاضی مسکن پس از تشکیل پرونده در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی ‌می‌شوند.

وی در همین راستا افزود: در یک‌ سال گذشته 120 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی با مبلغ 10 میلیارد و 600 میلیون ریال از مزایای مسکن بهره‌برده و قریب به 49 نفر از ایشان پایان کار دریافت کرده‌اند.

جوکار ادامه داد: سنت حسنه ازدواج در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که در احادیث و روایات از آن به عنوان نیمی از دین یاد شده است و ما تلاش فراوانی برای سهولت این امر برای نیازمندان و مددجویان داشته‌ایم.

این مسئول تاکید کرد: سنت حسنه ازدواج می‌تواند از ناهنجاری‌های اجتماعی بکاهد و با تشکیل کانون گرم خانواده به فعالیت‌های اجتماعی سامان دهد و خرسندیم که کمیته امداد امام هم توانسته با اقدامات حمایتی خود گامی موثر و مفید در این راستا بردارد.

جوکار اذعان داشت: قریب به 40 نوعروس و 34 داماد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک 452 میلیون ریالی کمیته امداد امام خمینی(ره) به خانه بخت رفته‌اند.

علی‌اکبر جوکار تصریح کرد:‌خدمت به مردم و تمامی اقشار جامعه یکی از افتخارات مسئولان در نظام مقدس جمهوری است و با تمام توان برای خدمت به مردم و رفع نیازهای مستمندان در جامعه تلاش می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد