ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

از مردم انتظار داریم هنگام مشاهده جرم نیروی انتظامی رامطلع سازند

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش فرمانده کلانتری آبپخش صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندان انتظار داریم هنگام مشاهده جرایم نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به ریشه‌یابی جرم و برخورد با متخلفین اقدام کنیم.

سید فاضل پارسایی با بیان اینکه مقابله با جرایم مستلزم آموزش همگانی است ، عنوان داشت: از رسانه‌ها و عموم مردم انتظار داریم در زمینه آموزش همگانی و پیشگیری از وقوع جرم با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

این مسئول اظهار داشت: مردم برقراری کامل امنیت ار از پلیس و نیروی انتظامی می‌خواهند ، در حالی که ایشان با رعایت برخی نکات ایمنی میتوانند نقش غیر ‌قابل انکاری در برقراری امنیت داشته باشند.

پارسایی با بیان اینکه امنیت و آسایش مردم خواسته اصلی ماست ، افزود: برخورد با جرائم خشن اولویت اصلی ماست و با متخلفین این دست از جرایم از مجرای قانونی برخورد قاطع می‌کنیم.

فرمانده کلانتری آبپخش ادامه داد: ما در قالب قوانین جاری فعالیت می‌کنیم و هر کس بخواهد امنیت شهروندان را مختل کند بدون شک با وی برخورد می‌کنیم.

سید فاضل پارسایی تصریح کرد: برای مقابله با مواد مخدر و معتادین طرح پاک‌سازی را اجرا و نقاط آلوده ار پاک‌سازی خواهیم کرد.

وی در همین راستا خاطرنشان ساخت: در اجرای هرچه بهتر این تر مردم و نیروی بسیج میتوانند نیروی انتظامی را راهنمایی و یاری کنند.

فرمانده سابق کلانتری 15 آبپخش در رابطه با طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره گفت: در مرحله اول جمع‌آوری دیش‌هایی که در دید و انظار عمومی قرار دارد اولویت ماست.

وی ادامه داد: این طرح هیچ محدودیت زمانی ندارد و با کسب مجوز از مراجع‌ ذی‌صلاح میتوانیم به آن ادامه دهیم.

علیمراد جدی در رابطه با دیش‌ شبکه‌های استانی افزود: دستور ابلاغی جمع‌آوری دیش‌های ماهواره است و در اجرای طرح هیچ تفاوتی بین دیش‌های استانی و سایر دیش‌ها وجود ندارد.

فرمانده سابق کلانتری 15 آبپخش خاطرنشان ساخت: امنیتی که در جامعه مد نظر است در شهر آبپخش مطلوب است و نسبت به سایر نقاط امنیت نسبی در آبپخش برقرار است.

جدی اظهار داشت: در دوران فرماندهی بنده برای برقراری امنیت نخیلات هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی صورت گرفته و با همکاری نیروی انتظامی ، ‌بسیج و باغداران به این مهم اهتمام خواهیم ورزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد