ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش از تخفیف 50 درصدی عوارض کسبه آبپخشی خبر داد

شهردار آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: اصناف و واحدهای تجاری که تا پایان شهریورماه اقدام به پرداخت عوارض کسب خود اقدام نمایند 50 درصد تخفیف در پرداخت خواهد داد.

سید محمود موسوی در همین راستا خاطرنشان ساخت: در صورتی که کسبه و اصناف تا پایان شهریورماه نسبت به پرداخت عوارض کسب خود اقدام نکنند پس از مهلت مقرر علاوه بر پرداخت عوارض به‌طور کامل باید دیرکرد را نیز پرداخت کنند.

این مسئول تصریح کرد: شهرداری‌ها بودجه خود را از ردیف‌های درآمدی که قانون تعیین کرده تأمین می کنند و یکی از ردیف‌های درآمدی که قانون برای شهرداری‌ها منظور داشته وصول عوارض کسبه و پیشینه و عوارض نوسازی از کلیه اراضی  و ساختمان‌ها و مستحدثات واقع در محدوده قانونی شهر هاست.

شهردار آبپخش در همین راستا تاکید کرد: از واحدهای تجاری نیز انتظار داریم نسبت به پرداخت عوارض سالیانه خود اقدام نمایند تا شهرداری توانایی ارائه خدمات متنوع‌تری را به شهروندان داشته باشد.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم شهرداری با مردم شهر رابطه نزدیک و معناداری داشته باشد افزود:‌ شهرداری به منظور رفاه و آسایش شهروندان این تصمیم مهم را اتخاذ کرده و برای اصناف و کسبه‌ای که عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند فرصتی مناسب است تا نسبت به پرداخت عوارض معوقه خود اقدام کنند.

موسوی اذعان داشت: شهرداری تمام تلاش خود را برای کسب رضایت شهروندان به کار می‌گیرد و شهروندان با اقدام به پرداخت به موقع عوارض سالیانه تجاری خود می‌توانند شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان آبپخشی یاری کنند.

این مسئول یادآور شد: شهرداری باید به مردم احساس امنیت بخشد و در عین حال نقش مهمی در توسعه شهر بر عهده دارد.

شهردار آبپخش اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در روزهای گذشته شاهد نصب سطل‌های زباله در سطح شهر نموده و این امر میتواند نقش بسزایی در بهبود شرایط بهداشتی شهر داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد