ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش از پیشرفت 96 درصدی جایگاه سی‌ان‌جی آبپخش خبر داد

شهردار آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش از پیشرفت 96 درصدی جایگاه سوخت‌رسانی سی‌ان‌جی آبپخش خبر داد.

سید محمود موسوی گفت: بر اساس آمار‌ها ایستگاه سوخت‌رسانی آبپخش 96 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 4 درصد باقی‌مانده مربوط به مسیر ورود و خروج این جایگاه است.

وی در همین‌ راستا افزود: به محض وصول 4 درصد اعتبار ساخت مسیر ورود و خروج این جایگاه نسبت به اتمام این پروژه اقدام می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای اخذ هرچه زودتر این اعتبار به کار خواهیم گرفت.

موسوی در این رابطه اظهار داشت : با توجه به اهمیت جاده آبپخش - گناوه ، که یکی از خطوط مهم ترانزیتی جنوب کشور است و راه ارتباطی استان های فارس ، خوزستان ، هرمزگان ، کهکیلویه و بویر احمد به یکدیگر می‌باشد تصمیم به ساخت محیط این جایگاه متناسب با ترافیک این جاده داریم.

این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح هزینه‌ای سنگین قریب به 100 میلیون تومان به دنبال دارد ،‌خاطرنشان ساخت: در صورت تامین اعتبار اتمام این پروژه را در اولویت‌های اصلی شهرداری قرار داده‌ایم.

موسوی ادامه داد: بهداشت محیط از مواردی است که شهرداری به آن توجه خاص داشته و در همین راستا قصد بهبود بهداشت محیط شهر آبپخش را داریم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری در این زمینه ساخت غسال‌خانه مجهز در آرامستان آبپخش است.

شهردار آبپخش گفت: در راستای اجرای این طرح بناداریم از کمک‌های شهروندان خیر آبپخشی بهره بریم و خیرین شهر میتوانند با ارائه کمک‌های خود ما را در ارائه هر‌چه بهتر این طرح یاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد