ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کانون‌های مساجد پیش‌قراولان مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند

به گزارش ندای آبپخش مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در جمع فعالان فرهنگی کانون‌های مساجد بخش آبپخش گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پیش‌قراولان  و خط‌مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی و بازوی توانمند هیئت امنای مساجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند.
محمد نجفی با بیان اینکه دبیرخانه امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد مسئول رسیدگی به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است افزود: نمایندگی‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها در کسوت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش انجام وظیفه می‌کند.
وی ادامه داد: نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش بیشترین تعامل را با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارد و تمام تلاش خود را می‌کنیم در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها به ایشان یاری برسانیم.
نجفی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم جهت بهبود تعامل بین نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانو‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد به صورت ماهانه جلسات مشترکی برگزار کنیم.
این مسئول با بیان اینکه دشمن از تمامی ابزار برای هجوم به افکار و اعتقادات جوانان  و نوجوانان مرز و بوم اسلامی بهره می‌برد تاکید کرد: کلاس‌های تابستانه اوقات فراغت مساجد بهترین موقعیت برای مقابله و خنثی کردن تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.
نجفی اذعان داشت: تجهیز کتابخانه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد از جمله عواملی است که باعث رونق حضور جوانان و نوجوانان در مساجد می‌شود.
وی یاد‌آور شد: هر چه فضای مساجد گسترش پیدا کند فضا برای بهبود فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد مناسب‌تر می‌شود.
مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش متذکر شد: در چند ماه گذشته شاهد فعال‌ نمودن انجمن‌های شعر و ادب و نمایش و تئاتر در سطح بخش بوده‌ایم.
محمد نجفی اظهار داشت: افرادی که پیشینه فعالیت‌های قرآنی داشته باشند در صورت اهدای زمین میتوانند از وام 30 میلیون تومانی تاسیس موسسات قرآنی بهره‌مند شوند.
وی در همین راستا خاطرنشان ساخت: افرادی که با اهداء زمین نسبت به دریافت وام بریا تاسیس موسسات قرآنی همت گمارند میتوانند برای کسب منافع مادی در طبقه‌های زیرین آن به ایجاد واحدهای تجاری اقدام کنند.
نجفی عنوان داشت: در راستای تشویق فعالان فرهنگی بخش آبپخش سال گذشته به 19 نفر از فعالان فرهنگی بخش آبپخش بن الکترونیکی خرید کتاب اهدا کردیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد