ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بهره‌<ندی 470 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد

رییس کمیته امداد خمینی (ره) آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: در سال‌های اخیر شاهد توجه ویژه کمیته امداد به امر تحصیل و علم‌آموزش داشته و هم‌اکنون بیش از 470 دانشجو و دانش‌آموز از حمایت‌های تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

علی‌اکبر جوکار اظهار داشت: آموزش و تعلیم و تربیت ، شکوفایی استعداد‌ و مهارت‌های افراد را به‌ دنبال دارد و در دین مبین اسلام به آن توجه خاص شده است.

این مسئول با بیان اینکه 25 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آبپخش هستند تصریح کرد:‌ در سال گذشته شاهد پرداخت کمک 16 میلیون ریالی کمیته امداد امام خمینی(ره) به دانشجویان بخش بوده‌ایم.

جوکار عنوان داشت: یکی از سیاست‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) و دولت ایجاد اشتغال در جامعه است و در این راستا علاوه بر پرداخت وام‌های اشتغال‌آفرینی به مددجویان آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را داشته‌ایم.

وی در همین راستا بیان داشت: در سال گذشته شاهد کمک 20 میلیون ریالی کمیته امداد برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان بوده‌ایم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپهش خاطرنشان ساخت: آموزش فنی و حرفه‌ای باعث تربیت نیروی کاری توانمند ، کاهش فقر در می‌شود و گام مهمی در دستیابی به اهداف والای جهاد اقتصادی می‌باشد.

علی‌اکبر جوکار متذکر شد: در حال حاضر 450 نفر دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در منطقه داریم که در سال گذشته با حمایت مالی قریب به 12 میلیون تومانی کمیته امداد به تحصیل پرداخته‌اند.

جوکار با بیان اینکه برای افزایش آگاهی و توانمندی‌ سرپرستان خانوار بر اساس برنامه‌های مدون مربیان با حضور در منازل اطلاعات مورد نیاز را به ایشان آموزش داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد