ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

قلم دارای قداست است وخبرنگاران باید ارزش و منزلت آنرا پاس بدارند

بخشدار آبپخش در جمع خبرنگاران منطقه آبپخش اظهار داشت: قلم دارای قداست و ارزش ویژه‌ای است و خداوند نیز در قرآن به آن قسم خورده و این امر نشان دهنده اهمیت و قداست قلم است و کسانی که قلم‌به‌دست هستند باید قدر و منزلت آن را پاس بدارند.
کوروش رستمی افزود: امروز در عصر ارتباطات نقش و جایگاه خبرنگاران بیشتر نمود دارد و حضور خبرنگاران فعال در هر شهرستان می‌تواند در پیشرفت و رشد شهرستان تاثیرگذار باشد.
بخشدار آبپخش با اشاره به نقش خبرنگاران بر مدیران اجرایی و لزوم حضور همیشگی این قشر در صحنه خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با حضور همیشگی خود در واقع کاری کنند که مسئولان همواره پاسخگو باشند و بدون تردید حضور فعال خبرنگاران سبب میشود که مسئولان با دقت و وسواس بیشتری به انجام امور بپردازند.
رستمی ادامه داد:‌ خبرنگاران در واقع امانتداران جامعه هستند و از خبرنگاران شریف این دیار تقاضا داریم که در شرایط متفاوت رعایت امانتداری را بکنند و از روی دیدگاه‌های شخصی خود به نقد و خبرنویسی نپردازند.
وی یادآور شد: خبرنگار ناظری امین است که گزارش کار خود را به مردم می‌دهد و در واقع خبرنگار آیینه‌ای شفاف است که آنچه را میبیند و میشنود عیناً به مردم گزارش میدهد و خبرنگار باید رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
این مسئول اذعان داشت: البته رسالت خبرنگار مسلمان سنگین‌تر است و او باید در عرصه خبر نیز مسلمانی کند و این همان اخلاق روزنامه‌نگاری است و خبرنگاری امروز در واقع خبرنگاری ثانیه‌هاست و خبرنگاران ما باید در رقابت با خبرنگاران و رسانه‌های دنیا با تلاش بیشتر به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کنند.
رستمی بر لزوم داشتن تخصص خبرنگاری برای خبرنگاران تاکید کرد و گفت: از خبرنگاران انتظار داریم در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کنند و تخصص و علم کافی را فرا بگیرند تا بتوانند در انجام امور به راحتی از تخصص استفاده کنند.
وی بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر دوره‌های مختلف روزنامه‌نگاری توسط مسئولان ارشاد برگزار شده و از خبرنگاران جوان میخواهیم خود را به علم روز مجهز کنند و فنون روزنامه‌نگاری نوین را بیاموزند./فارس/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد