ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بصیرت و هوشیاری خبرنگاران ، بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه است

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش فرماندار دشتستان در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با تبریک این روز مهم به جامعه خبرنگاری ، با توجه به رسالتمهم و حیاتی این قشر زحمتکش گفت: بصیرت و هوشیاری خبرنگاران متعهد و دلسوز به معنای بصیرت و هوشیاری تمامی آحاد و اقشار جامعه است.

غلامحسین اظهار داشت: در گذشته آمریکایی‌ها و غربیان مارکسیسم را دشمن خود تلقی می‌کردند ولی امروزه با گسترش تفکر ناب اسلامی این جهانخواران اردوگاه تفکرات اسلامی را مقابل خود می‌بینند و به همین خاطر هجمه‌های سنگین خود علیه این تفکرات را آغاز کرده‌آند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در جنگ نظامی نتوانستند بر ما غلبه پیدا کنند و به همین خاطر امروز شاهد گسترش تهاجم فرهنگی ،‌شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمنان نظام اسلامی هستیم.

خسروی بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده در حرکات فرهنگی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌اند ، عنوان داشت: در تمامی شرایط این تهاجمات با هوشیاری و تدابیر امام راحل ، مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خنثی شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر می‌بینیم امروز تحریم و محاصره علیه نظام اسلامی ما شکل می‌گیرد نباید تعجب کنیم زیرا تمامی این حرکات به خاطر مقابله با اندیشه آزادی بخش امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

خسروی بیان نمود: دشمنان نظام اسلامی تحت لوای آمریکا با راه‌اندازی پایگاه‌های اینترنتی ،‌ماهواره‌ای ، رادیویی و برنامه‌های فرهنگی سعی در مبارزه با نظام اسلامی ما را دارند.

فرماندار دشتستان خبرنگاران را نبگان فرهنگی جامعه قلمداد کرد و افزود: هیچ گزینه‌ای مانند فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در برابر تهاجمات رسانه‌ای دشمنان کارساز نیست و همیشه شاهد آن بوده‌آیم که فعالیت‌های فرهنگی ما توانسته تمامی نقشه‌های دشمنان را ناکار‌آمد کند.

غلامحسین خسروی اذعان داشت: در بسیاری از مواقع شاهد آن بوده‌ایم که یک بیانیه محکم و قاطع مقام م محکم مقام معظم‌ رهبری راجع به یک مساله میتواند نقشه‌های و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین هراس دشمنان نظام از قدرت رسانه‌ای ماست ، تاکید کرد: امروزه فعالیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی ما میتواند تمامی اهداف غرب و آمریکا را تحت‌الشعاع قرار دهد و خنثی کند.

وی ابراز داشت: خبرنگاران ما دیدبانان جبهه حق‌اند و اگر در رابطه با مسائل به دید روشنی دست‌یابند ، خطرات را شناسایی کنند و راهکارها را ارائه دهند میتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

خسروی گفت: انعکاس اخبار ، رویدادها و واقعیات به شکل صحیح یکی از انتظارات تمامی افراد از خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

فرماندار دشتستان عنوان داشت: در شرایطی که دشمن در جبهه ما به دنبال یارگیری‌ است افراد رسانه میتوانند به داد جبهه حق برسند.

وی ادامه داد: امروزه شاهد آن هستیم که بیشترین توجه دشمنان به سخنوران ، نویسندگان ، اندیشمندان و ... است به خاطر اینکه ایشان نخبگان فرهنگی جامعه ما هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد