ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نقش مهم و حیاتی خبرنگاران در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش شهردار آبپخش در آیین تجلیل از خبرنگاران آبپخش ایشان را رزمندگان نظام اسلامی در جنگ با تاریکی‌ها و کج‌فهمی‌ها خطاب کرد.
سید محمود موسوی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهید شاهینی از شهدای اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: نقش جامعه خبرنگاری در آگاه‌سازی مردم بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر خبرنگاران فعال نباشند، تحولات به کندی انجام می‌شود.
موسوی با اشاره به نقش خبرنگاران در پیشرفت شهر آبپخش عنوان داشت: در این چند صباح اخبار آبپخش به خوبی به استان و خارج استان مخابره می‌شود و همه شاهدیم که اخبار آبپخش در سایت‌ها و خبرگزاری‌های بزرگ استانی و ملی به راحتی قابل دسترسی است و این نشان از تلاش بالای این خبرنگاران جوان است.
وی اضافه کرد: خبرنگاران باید به تقوای قلم عنایت داشته باشند و در صورت قصور در این زمینه، مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت و ممکن است یک خبر نامطلوب و نسنجیده موجبات بروز مشکلات بسیار زیادی شود.
موسوی  بیان داشت: در شرایطی  کشور اسلامی ما امروز بیش از همیشه به افزایش بینش عمومی نیاز دارد خبرنگاران این وظیفه خطیر را به دوش می‌کشند.
شهردار آبپخش با اشاره به ویژگی‌های یک خبرنگار خوب اذعان داشت: صراحت لهجه، شیوایی کلام و صداقت در گفتار از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار ممتاز است که خوشبختانه خبرنگاران ما در آبپخش به این نکات توجه ویژه دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد