ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جشن گلریزان زمینه ساز خیر و برکت در جامعه است

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش امام جمعه آبپخش صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن گلریزان بخش آبپخش گفت: هدف ستاد دیه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و افرادی است که به خاطر یک لحظه غفلت و اشتباه در زندان به سر می‌برند است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: در حال حاظر شاهد حضور افرادی در زندان هستیم که به خاطر ورشکستگی و مشکلات مالی ، تصادفات رانندگی و ... به سر می‌برند و با شرکت فعال در این امر خداپسندانه می‌توانیم زمینه آزادسازی ایشان را فراهم آوریم.

وی بیان داشت: حادثه از قبل خبر نمی‌دهد و برای تمامی افراد ممکن است اتفاق بیفتد ولی باید به این نکته توجه کنیم که در جامعه شاهد آن هستیم خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که خود هیچ گناهی مرتکب نشده‌اند به خاطر زندانی شدن سرپرست خود با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رضایی خاطرنشان ساخت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت خداست و با شرکت در جشن گلریزان و کمک به زندانیان نیازمند می‌توان زمینه خیر و برکت را در جامعه به وجود آورد.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی دولت نیز در جریان این امر شرکت خواهد کرد و زمینه آزادی زندانیان نیازمند را سهل می‌کند.

امام جمعه آبپخش با بیان اینکه جشن گلریزان 15 رمضان در آبپخش برگزار می‌شود، ابراز داشت: در سال‌های گذشته شاهد برگزاری جشن گلریزان در مراکز شهرستان‌ها بوده‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های ستاد دیه این امر نیک و خداسندانه در مراکز بخش‌ها نیز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: افراد نیازمند در بخش‌ها شناسایی شده‌اند و حضور مردم در این جشن میتواند زمینه‌ساز رهایی و بازگشت ایشان به آغوش جامعه است.

جانشین بخشدار آبپخش در ادامه اظهار داشت: بخش آبپخش سال گذشته با شرکت در جشن گلریزان موفق به کسب رتبه برتر در میان ادارات شهرستان شد و امسال که جشن در بخش برگزار می‌شود باید تلاش کنیم نسبت به برگزاری هرچه بهتر این جشن اقدام کنیم.

عباسعلی خندمی تصریح کرد: سال گذشته شاهد کمک 35 میلیون ریالی بخش آبپخش به جشن گلریزان و آزادی 3 نفر از زندانیان آبپخش با مبلغ بدهی قریب به 18 میلیون تومان بوده‌ایم.

وی بیان داشت: در سال جاری 2 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد بخش آبپخش شناسایی شده‌اند و با جذب کمک خیرین منطقه میتوان زمینه آزادی هرچه زودتر ایشان را فراهم ساخت.

این مسئول با بیان اینکه جمعیت زندانیان آبپخش به نسبت سایر نقاط شهرستان بسیار کم‌تر است اذعان داشت: این امر نشان از فرهنگ بالای مردم آبپخش است و همگی باید به این آمار افتخار کنیم.

خندمی ابراز امیدواری کرد: مردم آبپخش مردمی خونگرم و نوع‌دوست هستند انتظار داریم با حضور پرشور مردم بخش در این جشن شاهد درخشش دوباره در این امر عام‌المنفعه و خیرخواهانه باشیم.

جانشین بخشدار آبپخش گفت: بسیاری از مردم با اهداف و رویکرد ستاد دیه و جشن گلریزان ناآشنا هستند و با فرهنگ‌سازی در این زمینه باید مردم را با اهداف عام‌المنفعه و خداپسندانه این ستاد آشنا کنیم.

خندمی یادآور شد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با این اهداف است و میتوانیم از حضور مردم در جلسات قرائت قرآن و مراسماتی که در مساجد برگزار می‌شود بهره‌ بریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد