ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی بی بدیل و غیر قابل انکار است

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش مسئول دبیرخانه ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی‌(ره) بخش آبپخش در جمع خبرنگاران گفت: امروزه نقش تبلیغات و رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی بی‌‌بدیل و غیر قابل انکار است.

سید حمید موسوی اظهار داشت: در دبیرخانه ستاد ستاد احیاء زکات برای جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی سعی در استفاده از این عنصر مهم داریم.

وی خاطرنشان ساخت: در سال یک‌سال اخیر شاهد پخش بنرها و پوستر‌های تبلیغاتی با محوریت موضوع زکات در سطح مساجد بخش بوده‌ایم.

این مسئول با تبریک روز و هفته خبرنگار اذعان داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها مهندسی افکار عمومی را بر عهده داشته و در افزایش آگاهی‌ها و بصیرت در جامعه نقش بسزایی ایفا می‌نمایند و دبیرخانه ستاد احیاء زکات از طریق رسانه‌های  استانی و ملی اقدام به انتشار فعالیت‌های خود نموده است.

موسوی تصریح کرد: در راستای تبلیغات اقدام به توزیع ساعت‌های دیواری ، قرآن کریم ، جامهری و ... در مساجد و نمازخانه‌های سراسر بخش آبپخش نموده‌ایم.

مسئول دبیرخانه مشارکت‌های مردمی ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش بیان داشت: ما جذب حداکثری کمک‌های مردمی را وظیفه اصلی خود می‌دانیم و تلاش خود را در این راستا به کار گرفته‌ایم و در همین‌ راستا از عاملین و زکات‌دهندگان بخش آبپخش با اهدایای جوایزی تقدیر و تشکر کرده‌آیم.

موسوی بر ضرورت آموزش عاملین ستاد احیاء زکات تاکید کرد و افزود: در سال جاری شاهد برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عاملین ستاد احیاء زکات بخش آبپخش بوده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: در راستای گسترش این فریضه مهم الهی دبیرخانه ستاد احیاء زکات با هیئت‌امنای مسجد جلساتی برگزار نموده و ایشان را در جریان عملکرد این ستاد قرار داده و خواستار تبلیغ و جمع‌آوری زکات محلات مختلف شهر و بخش شده‌ایم.

موسوی ابراز داشت: دولت خدمتگذار در راستای افزایش فرهنگ زکات طرح‌های بسیار خوبی را به اجرا درآورده که میتواند زمینه ساز پیشرفت و ترقی شهرها و روستاها باشد.

این مسئول با اشاره به رشد 60 درصدی جمع‌آوری زکات در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: در سال گذشته با رشد چشمگیر شاهد جمع آوری 41 میلیون و 500 هزار تومان در آبپخش بوده‌ایم و انتظار داریم در سال جاری شاهد افزایش دوچندان این میزان باشیم.

موسوی استقبال مردم از طرح زکات کمیته امداد را بی‌نظیر دانست و اذعان داشت: در سه ماهه نخست سال 90 شاهد جمع‌آوزی 200 میلیون ریال زکات در آبپخش بوده‌ایم و این در حالی است که برخی شهرهای همجوار در مدت مشابه هیچ وجه دریافتی نداشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد