ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

امام‌ جمعه آبپخش : جامعه اسلامی جامعه عدالت و مساوات است

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، امام جمعه آبپخش در  خطبه‌های امروز نماز جمعه آبپخش با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان امری لازم برای هر فرد مومن است و باید در این راستا تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: یکی از مسائلی که مورد تاکید دین مبین اسلام و قرآن کریم است عدالت است و در جامعه‌ای که عدالت حکمفرما باشد شاهد شکوفایی و توسعه بیشتر آن جامعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: یکی از گونه‌های عدالت که در قرآن کریم به آن تاکید شده رعایت عدالت در زندگی زناشویی است.

رضایی با بیان اینکه در این رابطه در قرآن آیات فراوانی وجود دارد ، اذعان داشت:در قرآن کریم آمده در صورت تعدد زوجین باید بین ایشان عدالت و مساوات رعایت شود تا حق یکی در برابر دیگری ضایع نشود ، آنچنان که در سیره عملی رسول خدا(ص) و امیرالمومنان علی(ع) دیده‌ می‌شود

خطیب جمعه آبپخش با تبریک 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) یادآور شد: همانگونه که در قبلا نیز اعلام شده است 15 رمضان شاهد برگزاری جشن گلریزان جهت آزادسازی زندانیان نیازمند در بخش آبپخش خواهیم بود.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی خاطرنشان ساخت: در اسلام خسارت وارده بر اشخاص را باید شخصی که مرتکب خسارت شده جبران نماید و آنرا دیه می‌گویند.

این مسئول متذکر شد: حوادث روزگار غیر قابل پیش‌بینی است و برای تمامی افراد ممکن است اتفاق بیفتد و وظیفه تمامی آحاد و اقشار جامعه است که برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد احساس مسئولیت کنند.

رضایی تاکید کرد: قانون به هیچ وجه پشتیبان مجرمان نیست ولی قضیه زندانیان جرایم غیرعمد از سایر زندانیان جداست.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود افرادی که توانایی دارند و میتوانند کمک کنند زمینه را برای آزادسازی افرادی که به خاطر یک لحظه غفلت در زندان به سر‌ می‌برند مهیا سازند تا تا خانواده این افراد از رنج و محنت روزگار رهایی یابند.

امام جمعه آبپخش با اشاره به مشکلات زمین‌های آبپخش یادآور شد: نماینده اداره منابع طبیعی پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده مجددا در بخشداری آبپخش حضور می‌یابد و افراد برای تشکیل پرونده و پیگیری مشکلات خود میتوانند به بخشداری مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد