ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با دوره‌های آموزشی استعداد هنری جوانان آبپخشی را شکوفا می‌کنیم

مسئول نمایندگی فرهنگ و اراد اسلامی بخش آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش بنادارد با ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در کلاس‌های هنری اقدام به برگزاری این کلاس‌ها کند.

محمد نجفی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان آبپخشی دارای استعدادهای نهفته هنری هستند و برگزاری دوره‌های آموزشی میتواند گام مهمی در رشد و شکوفایی استعداد‌های هنری ایشان داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: این کلاس‌ها در 4 رشته هنری موسیقی ، خوشنویسی ، طراحی و نقاشی برگزار خواهد شد.

نجفی در رابطه با چگونگی برگزاری دوره آموزشی موسیقی ابراز داشت: کلاس موسیقی در رشته‌های کودک ، کیبورد و پیانو ، تار و سه‌تار ، دف ، ویلون برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ثبت‌نام این دوره‌های آموزشی از روز خبرنگار شروع شده و تا پایان مرداد‌ ماه ادامه دارد.

نجفی از اتمام کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و افزود: این کلاس‌ها از ابتدای تیرماه فعالیت خود را آغاز کردند و در 15 مرداد شاهد پایان این دوره‌ها بودیم.

مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: از 7 کانون‌ فرهنگی و هنری بخش شاهد برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در 4 کانون بودیم و برخی کانون‌ها علاوه بر کلاس‌های اوقات فراغت اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانه به صورت خودجوش نموده‌اند.

محمد نجفی با تقدیر و تشکر از مسئولان کانو‌ن‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش ابراز امیدواری کرد: بدون شک در تابستان سال آینده با کسب تجارب بیشتر و به‌کارگیری را‌هکارهای خلاقانه شاهد برگزاری کلاس‌های تابستانه با رویکردی کاملا متفاوت و بهتر خواهیم بود.

نجفی عنوان داشت: در طول دوره برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت به طور مستمر بر روند برگزاری کلاس‌ها سرکشی شده و این روند تحت نظارت کامل نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش بوده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد