ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تقسیم اعتبارات سال 90 حاصل ساعت‌ها کار کارشناسی است

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، فرماندار دشتستان صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان گفت: اعتبارات سال 90 به لحاظ مشغله‌های کاری بسیار زیاد دولت در سامان‌دهی و اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ای در آخرین‌ روز‌های موعد مقرر با تلاش نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

غلامحسین خسروی اظهار داشت: توزیع اعتبارات حاصل پیگیری تمام مسئولان شهرستان و استان و ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی است.

وی ادامه داد: نظر ما این است که سهم اعتبارات شهرستان دشتستان با توجه به میزان جمعیت و تنوع مسائل و مشکلات بسیار کم است.

این مسئول اذعان داشت: بودجه شهرستان دشتستان در سال 89 از محل اعتبارات 244 میلیارد تومانی رقمی بالغ بر 45 میلیارد تومان بود که با رقمی که از اعتبارات استانی به آن اضافه شد به 50 میلیارد تومان رسید.

خسروی با بیان رشد 12.5 درصدی اعتبارات شهرستان در سال 90 خاطرنشان ساخت: در سال 90 از محل اعتبارات 200 میلیارد تومانی استان اعتبار دشتستان رقمی قریب به 45 میلیارد و 754 میلیون و 900 هزار تومان بود و با مبلغ 15 میلیارد تومانی که از سرجمع اعتبارات استانی به آن اضافه شد 60 میلیارد تومان رسید.

فرماندار دشتستان بیان داشت: مسئولین ادارات و نهادهای اجرایی در حوزه فعالیت‌های خود بهترین مشاور فرمانداری در تقسیم اعتبارات هستند.

خسروی تصریح کرد: بنده به نوبه خود از نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی که تلاش خود را برای افزایش میزان اعتبارات شهرستان به کار گرفته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در اعتبارات سال 90 توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی شده است ،‌ گفت: همانگونه که در بدو ورود عرض مردم یکی از اولویت‌های کاری بنده تقویت زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان است و در توزیع اعتبارات با توجه به نیاز‌های شهرستان توانستیم اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص دهیم.

غلامحسین خسروی ابراز داشت: در توزیع اعتبارات به حوزه‌های آب ، برق ، راه و عمران شهری توجه ویژه‌ای شده و سعی در توزیع عادلانه اعتبارات در این زمینه‌ها داشته‌ایم.

این مسئول به رویکرد خاص دولت در زمینه روستاها اشاره کرد و گفت: دولت در آبادانی و محرومیت‌زدایی روستاها توجه خاص داشته و اختصاص 30 درصدی اعتبارات ملی و استانی باعث شده تا با بودجه‌ای قریب به 4 میلیارد تومان مطالعه و اجرای طرح هادی روستایی را در تمامی روستاهای شهرستان پیگیری کنیم..

خسروی بیان داشت: تلاش می‌کنیم با توجه به اعتبارات موجود آنگونه که درخور شان مردم شهرستان است به خواسته‌های ایشان جامه عمل بپوشانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد