ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت ادارات باید دچار نشاط و پویایی شود

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس مجمع نمایندگان استان در جمع مسئولان شهرستان دشتستان گفت: برخی از ادارات استان دچار روزمرگی شده‌اند و مردم و حتی کارکنان ادارات نیز از این وضعیت ناراضی هستند.

ایوب پاپری‌مقدم‌فرد اظهار داشت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به جهاد اقتصادی مزین کرده‌اند باید تمام تلاش خود را برای دستیابی به این هدف والا ،‌جلب رضایت مردم و رشد و پویایی ادارات به کار گیریم.

این مسئول با بیان داشت: میزان اعتبارات در سال 90 جهش داشته ولی به دلیل آنکه دستخوش برخی تغییرات شده رضایت‌بخش نیست.

وی ادامه داد: ای مجموعه 267 میلیارد بودجه استان تنها 200 میلیارد بین شهرستان‌ها توزیع شده است و مبلغی قریب به 67 میلیارد از آن کسر شده است.

پاپری مقدم فرد خاطرنشان ساخت: بنده نسبت به این مساله اعتراض داشته و اعتراض خود را شخصا با رییس جمهور در میان گذاشته‌ام.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سالیان اخیر هیچگاه شاهد چنین رویه‌ای نبوده‌ایم ابراز داشت: استانداری باید بعنوان هماهنگ کننده دولت عمل کند نه اینکه اقدامات دولت را به شکلی زیر سطله بگیرد که تحرک کاملا متوقف شود.

ایوب پاپری مقدم فرد با بیان اینکه توزیع اینچنینی اعتبارات اگر کاملا عادلانه باشد  نمود تبعیض‌آمیز دارد اذعان داشت: از مدیران برنامه‌ریزی استان می‌خواهیم جهت بازگشت این میزان از بودجه استان به و توزیع آن اقدام کنند.

این مسئول سهم اعتبارات دشتستان را بسیار کم دانست و عنوان داشت: شهرستان دشتستان که بیش از یک سوم جمعیت استان و مساحت بسیار زیادی از استان را به خود اختصاص داده باید حداقل یک‌سوم اعتبارات استان را دریافت کند و اختصاص مبلغی حدود 47 میلیارد تومان با هیچ منطقی سازگار نیست.

وی بیان داشت: بودجه شهرستان دشتستان نسبت به بودجه‌های شهرستان‌های کوچک استان بسیار کم است و همین امر سبب شده برخی از بخش‌های ما خواستار تشکیل شهرستان مستقل شوند.

پاپری مقدم فرد گفت: تمامی مدیران و مسئولان شهرستان تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات برای شهرستان دشتستان به کار گرفته‌اند و در این راستا حرکت می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در سال‌های اخیر روند روبه‌رشدی را در شهرستان مشاهده می‌کنیم که حاصل تلاش بی وقفه مدیران شهرستان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهار داشت: مبالغ زیادی از اعتبارات ملی در وزارتخانه‌ها هستند که مدیران اجرایی و مدیران کل باید جهت جذب این اعتبارات تلاش داشته باشند.

ایوب پاپری مقدم فرد تصریح کرد: ما نیز مدیران را در جذب این اعتبارات همراهی می‌کنیم تا دچار پیشرفت و اعتلای هرچه بیشتر شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد:‌ پاسخگویی به نیازهای نامحدود مردم با اعتبارات محدود کار بسیار سختی است که مدیران توانمند شهرستان توان خود را برای دستیابی به آن به کار می‌گیریند.

این مسئول عنوان داشت: یکی از نیازهای اساسی شهرستان دشتستان رسیدگی به فاضلاب شهری شهرستان دشتستان است و با توجه به توان مدیریتی فرماندار از وی می‌خواهیم جهت رفع این مشکل اقدام نماید.

پاپری مقدم فرد اذعان داشت: یکی از نیازهای فرهنگی مردم فرهنگ‌دوست شهرستان دشتستان سینما است و در حالی که این شهرستان یک سوم جمعیت استان را در خود جای داده شاهد نبود سینما در مرکز شهرستان هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد