ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مسئولان باید توصیه‌های رهبری را اصل حرکت خود قرار دهند

به گزارش ندای آبپخش امام جمعه برازجان شامگاه گذشته در جمع مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان گفت: مسئولین باید توصیه‌های رهبری را اصل فعالیت و عملکرد خود قرار دهند.
حجه‌الاسلام حسن مصلح اظهار داشت: باید واقع‌گرا باشیم و نباید با مثبت‌‌گرایی و یا منفی‌گرایی مطلق اقدام به سیاه‌نمایی و سفیدنمایی کنیم.
این مسئول خاطرنشان ساخت: مسئولین باید عملکرد خود را بررسی کنند نقاط قوت خود را بشناسند و آنها را تقویت کنند و در راستای رفع نقاط ضعف خود تلاش کنند.
وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا نهادها و ادارات دولتی نسبت به انتشار و اعلام عملکرد‌های خویش جهت تنویر افکار عمومی اقدام کنند.
مصلح با بیان اینکه فرماندار دشتستان به زیرساخت‌های فرهنگی توجه خاصی دارد ، ابراز داشت: باید تمامی مسئولان دست به هم دهند و جهت تقویت و پایه‌ریزی بنیان‌های فرهنگ دینی جامعه اقدام کنند.
امام جمعه برازجان تصریح کرد: فرهنگ دینی میتواند بازدارنده جامعه از جرم و جنایت باشد ، همانگونه که در ماه مبارک رمضان به علت فضای دینی و فرهنگی حاکم بر جامعه شاهد کاهش میزان جرایم جامعه باشیم.
وی یادآور شد: با طنین‌انداز کردن این فرهنگ در جامعه میتوانیم زمینه را برای کاهش جرایم و بداخلاقی‌ها در تمام طول سال فراهم کنیم.
مصلح با بیان اینکه ایران پرچمدار مبارزه با جهان استکبار و حمایت از قدس بوده است ، اذعان داشت: معمار کبیر انقلاب روز قدس را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین ترسیم کردند و هم‌اکنون در جهان اسلام شاهد برگزاری این مراسم هستیم.
این مسئول بیان داشت: در چند وقت اخیر شاهد افول و نابودی مستکبران و ظالمان بوده‌ایم دچار مشکلات فراوان  شده‌اند و همگی اینها نشان از الگو گرفتن جهانیان از انقلاب اسلامی ما دارد.
امام جمعه برازجان گفت: باید مراسمات روز قدس و عید سعید فطر که نمادبخش اتحاد ، ‌انسجام ، یکپارچگی مردم و امت اسلامی است و مردم شهرستان دشتستان همیشه در آن حضور فعال داشته‌اند برنامه‌ریزی کنیم.
مصلح ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی ، عنوان داشت: باید ائمه معصومین (ع) را در بحث عبادت ، بندکی و اکرام ایتام نیازمندان جامعه بعنوان اسوه و الگوی خود قرار دهیم.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در انفاق و اکرام پیشگام باشند خاطرنشان ساخت: مسئولان باید بیش از پیش در خدمت رسانی به مردم انفاق کنند و این انفاق ایشان در جامعه است.
این مسئول خاطرنشان ساخت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر در سال‌های اخیر پیشگام بوده و برای صدها یتیم کفیل پیدا کرده است.
حجه‌الاسلام حسن مصلح گفت: باید همگی به ایتام خدمت کنیم همانگونه که امیرالمومنین علی (ع) بر امور ایتام رسیدگی کرده و ما را بدان سفارش کرده‌اند.
امام جمعه برازجان با تبریک لیالی قدر اذعان داشت: لیالی قدر شب‌های ارزشمندی است و انسان میتواند در آن میتواند ره صدساله را یک‌شبه بپیماید و با خلوت و راز و نیاز و دعا و نیایش با خداوند متعال بپردازیم.
از مسئولان شهرستان انتظار داریم مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را در اجرای آنها در ادارات خود اهتمام ورزند.
حجه‌الاسلام حسن مصلح اظهار داشت: اداراتی که تجهیزات صوتی در اختیار دارند می‌بایست هنگام اذان نسبت به پخش آن اقدام کنند تا فضای مذهبی در سطح شهرها طنین‌انداز شود.
این مسئول خاطرنشان ساخت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای حضور مسئولان در جمع مردم است و شرکت ایشان در جلسات انس با قرآن و مقابله‌ها میتواند زمینه‌ساز انس و الفت بین مردم و مسئولین شود و جوانان و نوجوانان را به شرکت در این مراسمات ترغیب کنند.
وی در رابطه با برخورد با روزه‌داران عنوان داشت: در مرحله اول با افراد روزه‌خوار با تذکر لسانی برخورد می‌شود و در صورتی که به تکرار جرم مبادرت ورزیدند نیروی انتظامی با متخلفین برخورد مقتضی خواهد داشت تا شاهد اهانت به اعتقادات دینی مردم در جامعه اسلامی نباشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد