ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیشرفت در زمان تحریم از ویژگی‌های نظام اسلامی است

به گزارش ندای آبپخش فرماندار دشتستان شامگاه گذشته در جمع مسئولان شهرستان گفت: پیشرفت در شرایط تحریم و محاصره از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی است.

غلامحسین خسروی اظهار داشت: در شرایط سخت سال‌های اخیر ، در 8 سال دفاع مقدس که در تحریم و محاصره 25 کشور با اتکا بر قدرت و توان خود شرایط را کنترل و اداره کرده و در برابر دشمنان پیروز شده‌ایم.

این مسئول با اشاره به رشد 124 درصدی سرمایه‌گذاری خارجی کشور ،‌خاطرنشان ساخت: در سال‌های جنگ و تحریم شاهد پیشرفت جایگاه‌ بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ایم و در دوران بالندگی و سربلندی نظان شاهد کاسته شدن از هویت و اعتبار غرب ، استکبار و کلیه دشمنان نظام بوده‌ایم.

وی ادامه داد: الهام‌بخشی نظام و الگوسازی برای آزادسازی کشورهای دربند استکبار از ویژگی‌های بارز نظام جمهوری اسلامی است.

خسروی بیان داشت:‌ به یاد دارید روزی را که فرعون مصر جوانان انقلابی مصر را در قفس‌های آهنین در دادگاه محاکمه می‌کرد و امروز شاهد آن هستیم که دیکتاتور مصر در پشت همان قفس‌های آهنین منتظر رای دادگاه است.

فرماندار دشتستان تاکید کرد:‌تجربه قانون‌گذاری میهن اسلامی الگویی برای تمامی کشورهای مسلمان و مستقل جهان است.

غلامحسین خسروی با تاکید بر اینکه باید توصیه‌های مقام معظم رهبری بعنوان چراغ روشن و راهنمایی در عملکرد مسئولین و کارگزاران قرار گیرد ، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در جمع‌ کارگزاران نظام بر واقع‌گرایی تاکید داشتند و ما باید این مهم را اصل حرکت خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در دوران 32 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ و غیرقابل انکاری داشته و که زمینه‌ساز حرکت شتابان و صعود امت اسلامی و رسیدن به قله‌های بلند و پرافتخار است.

خسروی با تاکید بر اینکه مسئولان باید شرایط را به بهترین شکل برای راهپیمایی روز قدس مهیا کنند ، گفت: اعتماد بین مردم و نظام که در ایام انتخابات و راهپیمایی‌ها را از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

این مسئول در همین باب تصریح کرد: در عمر 32 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی 29 انتخابات برگزار شده که در هر کدام حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار بوده و در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 با حضور 80 درصدی مردم ،‌بار دیگر ایشان از انقلاب اعلام حمایت کردند.

فرماندار دشتستان ابراز داشت: اگر روزی نگران بودیم غرب و دشمنان با چند گردان مصلح طومار انقلاب را در هم پیچند امروز با چنگ و دندان نشان دادن آمریکا و دشمنان نظام اسلامی هیچ هراسی در دل امت اسلامی به وجود نمی‌آید.

غلامحسین خسروی با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم افتخارات فراوانی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند ، عنوان داشت: در مدت 6 سال دولت 91 سفر استانی داشته که نتیجه آن 20 هزار تصمیم استانی در سه دور سفرها بوده و امروز شاهد پیشرفت98درصدی مصوبات دور اول‌،77درصدی مصوبات دور دوم و 49درصدی مصوبات سومین دور از سفرهای استانی دولت هستیم.

خسروی ضمن اعلام اینکه در دولت‌ عدالت‌محور توجه فراوانی به زیرساخت‌های فرهنگی شده بیان داشت: در سال 83 بودجه فرهنگی کشور 96 میلیارد تومان بوده و این میزان در سال جاری به 2000 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های دولت در اجرای اصل 44 قانون اساسی اعلام نمود: تا سال 90 بالغ بر 82 هزار میلیارد تومان از سرمایه کشور جهت اداره و خدمتگذاری در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد