ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

در آینده‌ای نزدیک|رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه آبپخش

رئیس شرکت مخابرات شهرستان دشتستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: با نصب یک آنتن bts به زودی مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه آبپخش مرتفع می‌گردد.

مسعود نظری اظهار داشت: شهروندان آبپخشی از آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های همراه اول در برخی نقاط شهر گلایه دارند که شرکت مخابرات شهرستان برای رفع این مشکل اقدام به نصب آنتن bts در آبپخش خواهد کرد.

وی ادامه داد: فندانسیون این آنتن که در محلی بین شمال و مرکز شهر نصب خواهد شد طراحی شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد نصب تجهیزات این دستگاه خواهیم بود.

نظری با بیان اینکه این آنتن توانایی پوشش 25 کیلومتری را دارد ، عنوان داشت: با نصب این آنتن دیگر هیچ نقطه کور آنتن‌إهی تلفن همراهی در آبپخش نخواهیم داشت.

این مسئول بیان داشت: هم‌اکنون آنتن gsm در روستای چهاربرج نصب شده و شهروندان آبپخشی به راحتی میتوانند از خدمات این آنتن استفاده کنند.

رییس شرکت مخابرات شهرستان دشتستان با بیان اینکه سیم‌کارت‌های gsm خدمات فراوان و متنوعی ارائه می‌دهند ، ابراز داشت: در آینده‌ نزدیک خدمات اینترنت این سیم‌کارت‌ها فعال خواهد شد و مشترکین جهت انجام امور اینترنتی میتوانند از آن بهره‌برند.

مسعود نظری در رابطه با وضعیت‌ آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های gsm خاطرنشان ساخت: آنتن‌دهی این سیم‌کارت‌ها پوشش 6 کیلومتری دارد و شهر آبپخش تحت پوشش این آنتن قرار دارد.

وی ادامه داد: تعرفه سیم‌کارت‌های gsm مانند تلفن‌های خانگی‌ است در حالی که کارایی آن به مراتب بیشتر است.

نظری ادعان داشت: در بخش آبپخش استقبال از سیم‌کارت‌های gsm رضایت‌بخش نبوده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

این مسئول با بیان اینکه خدمات این سیم‌کارت‌ها در سطح شهرستان نسبتا فراگیر است ،‌ گفت: متقاضیان جهت دریافت این سیم‌کارت‌ها با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به ثبت‌نام و دریافت آن اقدام کنند.

مسعود نظری اذعان داشت: سیم‌کارت‌های gsm مانند سیم‌کارت‌های اعتباری هستند و تهیه کارت‌شارژ آن از طریق کلیه دفاتر خدمات ارتباطی امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک با برنامه‌ریزی‌های شرکت مخابرات مشترکین با مراجعه به شرکت مخابرات و دریافت رمز عبور میتوانند از طریق اینترنت جهت دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت خود اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد