ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تمامی مدیران باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: تکریم ارباب رجوع از امور مهم و ارزشمندی است که تمامی مدیران و مسئولان باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مصطفی رضایی اظهار داشت: بنده و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش بعنوان نمایندگان مردم رسالتی داریم که در همان راستا پیگیری جهت رفع مسائل و مشکلات ایشان را وظیفه خود می‌دانیم.

این مسئول عنوان داشت:‌ با توجه به مراجعات مکرر شهروندان به شورای اسلامی شهر آبپخش و گله و شکایت ایشان تلاش می‌کنیم با پیگیری‌ و مراجعات مکرر به ادارات و نهادهای مختلف سطح شهر و بخش تا حدی بر مسائل و مشکلات فائق آمده و معضلات شهر را به حداقل رسانیم.

رضایی با بیان اینکه از مدیرانی که به نحو احسن به وظایف و مسئولیت خود عمل می‌کنند تشکر می‌کنیم ، گفت: متاسفانه برخی مدیران خود را آنطور که شایسته است پاسخگو نمی‌دانند و همانند گذشته شهروندان از ایشان ناراضی‌اند.

وی تاکید کرد: از این پس تحمل این وضع اسفناک برای اعضای شورای اسلامی شهر که خود را نماینده و خدمتگذار مردم می‌دانند مقدور نیست.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریخ کرد:‌در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری به نام "جهاد اقتصادی" مزین شده تمامی مسئولان باید خود را برای دستیابی به این هدف والا که پیشرفت و توسعه میهن اسلامی در گرو آن است آماده کنند.

مصطفی رضایی اذعان داشت: آبپخش یکی از خطه‌های مهم در کشاورزی استان و شهرستان است و حل مشکلات کشاورزان منطقه میتواند نقس بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی استان ایفا کند.

این مسئول با اشاره به بافت کشاورزی منطقه آبپخش ،ابراز داشت: مدیریت بهینه منابع آب یکی از ضرورت‌های این منطقه است که متاسفانه هر روز بر نگرانی کشاورزان و باغداران زحمتکش منطقه در این رابطه افزوده می‌شود.

رضایی متذکر شد: امیدواریم مسئولان آبیاری آبپخش به خود آمده و در راستای جلوگیری از هرگونه تحصن ، درگیری و هرگونه نگرانی ، بیش از پیش باعث نگرانی باغداران و کشاورزان منطقه و احیانا خسارات جبران‌ناپذیر به کشاورزی استان و منطقه نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد