ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هر کسی که در زندان به سر می‌برد مقصر نیست

به گزارش ندای آبپخش ، امام جمعه آبپخش صبج امروز در جمع مسئولان و خیرین بخش آبپخش گفت: همگی بر این حقیقت واقفیم که هرکسی که در زندان به سر می‌برد مقصر نیست.

حجه‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: امروزه افراد بسیاری به خاطر حادثه سهوی ، یک لحظه غفلت در زندان به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: ممکن است این افراد در وقوع جرم به علت قصور و کوتاهی نقش داشته باشند ولی مقصر نیستند و خیرین باید زمینه آزادسازی ایشان را فراهم سازند.

این مسئول افزود: جشن گلریزان که هر‌ساله در ماه مبارک رمضان در جهت آزادسازی زندانیان نیازمند در سراسر میهن اسلامی برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای مشارکت افراد در آزادسازی زندانیان نیازمند است.

رضایی تاکید کرد: ما با کمک‌های خویش نه تنها یک فرد را از زندان رهایی می‌بخشیم بلکه خانواده‌های ایشان را از مصائب و مشکلات رها می‌سازیم و زمینه مسرت و خوشحالی آنها را فراهم می‌آوریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بخش آبپخش بیان داشت: افرادی که در زندان به سر می‌برند خانواده‌ ایشان تحت فشارهای فراوان روانی و اجتماعی قرار دارند.

حجه‌الاسلام خداداد رضایی با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان را مسائل اجتماعی فراوانی تهدید می‌کند ، ابراز داشت:‌ کمک‌ به آزادسازی زندانیان تاثیر بسزایی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها و مسائل و مشکلات اجتماعی ایفا می‌کند.

رضایی اذعان داشت:‌ ورشکستگی‌های مالی و تصادفات از جرایمی هستند که افرادی ممکن است سهوا به آنها دچار شده باشد و جمع‌آوری‌های کمک‌های خیرین توسط ستاد دیه استان میتواند زمینه‌ساز بازگشت ایشان به آغوش گرم جامعه و خانواده باشد.

وی عنوان داشت: ماه رمضان ماه برکت و رحمت است و انتظار داریم خیرین با کمک‌های خود زمینه آزادسازی زندانیان نیازمند و گسترش خیر و برکت را در جامعه فراهم آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد