ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سامان‌دهی گلزار شهدای هر سه محله آبپخش

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان در گفتگو با ندای آبپخش از سامان‌دهی گلزار‌های مطهر شهدا در هر سه محله شهر آبپخش خبر داد.

سید اسماعیل موسوی گفت: سامان‌دهی گلزار شهدای محله درواهی شهر آبپخش با اعتبار 900 میلیون ریال از اوایل سال جاری آغاز شد و با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوبی که داشته است انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی با بیان اینکه تامین گلزار شهدای محلات قلایی و بهرام‌آباد سامان‌دهی خواهد شد ، ابراز داشت: با اعتبار یک میلیارد ریالی در آینده نزدیک شاهد آغار طرح سامان‌دهی گلزار شهدای محله قلایی و بهرام‌آباد در شهر آبپخش خواهیم بود.

این مسئول افزود:‌ اعتبار ساماندهی گلزار شهدای محله قلایی مبلغی قریب به 400 میلیون ریال و اعتبار محله بهرام‌آباد مبلغی قریب به 600 میلیون ریال است.

موسوی خاطرنشان ساخت: شهدا امانت و غنیمت الهی و معنوی در دست ملت و نسل های آینده هستند و ارزش گلزار شهدای اسلام از نظر اعتقادی برای مردم کمتر از ارزش و جایگاه مسجد نیست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان اذعان داشت: باید با توسعه عمرانی و بهسازی یادمان ارزشمند شهدا، در حفظ ارزش ها و آثار دوران دفاع مقدس و انتقال اهداف و پیام شهدا به نسل های آینده تلاش کنیم.
سید اسماعیل موسوی تصریح کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار ما قرار دارد و ساماندهی گلزار شهدا در این راستا انجام می‌شود و البته حمایت ویژه از خانواده شهدا و ایثارگران نیز همانند گذشته انجام خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد