ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همایش کنگ‌فوکاران سبک‌ توآ استان تنها با حضور یک شهرستان!!!!!!!!

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yitd675hxijtl8i9h4tm.jpg

همایش مشترک کنگ‌فوکاران سبک‌ تو‌آ استان بوشهر با اما و اگرها و حاشیه‌های قابل تامل بسیاری برگزار شد که ذکر چند نکته خالی از ذکر نیست و جای سوال‌های فراوانی را در اذهان توآکاران استان باز می‌کند.

اولا؛ زمانی که لفظ استان به کار می‌رود انتظار می‌رود تمامی ورزشکاران ، مربیان و پیشکسوتان منتخب هر شهرستان در همایش حضور داشته باشند که طبق مستندات و قرائن موجود ورزشکاران شرکت کننده فقط از شهرستان بوشهر بوده‌اند و بطوری که با قرار گرفتن در نظام ورزشکاران شرکت کننده آرم باشگاه‌ها کاملا در خصوص این امر گواه بوده و مابقی شهرستان‌ها در این همایش شرکت نکرده‌اند.

ثانیا؛ مسئولان برگزاری این همایش خود اذعان دارند که جمعیت توآ کاران استان خود بالغ بر 3 هزار نفر است ولی آنچه در تصاویر گزارش تلویزیونی مشاهده شد نشان از حضور 60 الی 70 نفری اعم از ورزشکاران و غیر ورزشکاران در این همایش دارد که این حضور حداقلی هم با ورزشکارانی از باشگاه‌های غیر توآکار و خارج از استان همراه بوده است.

ثالثا؛ یک همایش کنگ‌فو در سطح استان باید دارای بار فنی و تکنیکی بالایی باشد ، حال این سوال مطرح است که در مدت کوتاه برگزاری این همایش که بین 45 تا 60 دقیقه طول کشیده ، میتوانسته این بار فنی و تکنیکی را داشته باشد.

قضاوت این مورد را بر عهده اهل‌فن ،‌مربیان و پیشکسوتان این ورزش رزمی می‌گذاریم.

رابعا؛ سبک توآ هدف از برگزاری این همایش را بالا بردن سطح تکنیکی مربیان بیان نموده است در صورتی که هیچ یک از مربیان استان که دارای فعالیت مربیگری و باشگاهی هستند و یا مربیان واقعی که در شهرستان‌ها ، بخش‌ها ، شهرها و روستاها فعالیت داشته باشند در این همایش حضور نداشته‌اند (چرا؟) و فقط از کسانی دعوت شده بود که هیچ سابقه‌ای در مربیگری و فعالیت باشگاهی این رشته را نداشتند و ندارند.

حال این سوال در اذهان ورزشکاران استان مطرح است که آیا برگزاری چنین همایش‌هایی میتواند برای ورزش کنگ‌فو استان مفید باشد یا اینکه بتعث از بین رفتن انسجام ، برادری و دوستی ورزشکاران و مربیان استان خواهد شد؟

مسئول سبک توآ استان باید بداند که کل استان بوشهر فقط شهرستان بوشهر نیست.

شما بگویید آیا افرادی که به این همای شدعوت شده بودند افراد معروف و خاکخورده این ورزش هستند یا خیر؟

سخن ما ورزشکاران کنگ‌فو استان این است که اگر این ورزش می‌خواهد یشرفت کند باید به خاک‌خورده‌ها و پیشکسوتان این سبک بها داد و وحدت و برادری را به معنای واقعی کلمه بها داد و وحدت و برادری را به معنای واقعی کلمه بین همه مربیان و ورزشکاران استان برقرار کرد تا در پرتو وحدت ، برادری و برابری بتوان به پیشرفت این ورزش که به سود کنگ‌فوکاران استان است کمک کرد.

در آخر با توجه به بذل محبت ، اقتدار و اهداف بزرگ ریاست محترم هیئت کنگ‌فو استان جناب آقای بهروزی نیاز است که با بوجود آوردن تحولی عظیم جان دوباره‌ای به سبک توآ استان و تمامی توآکاران دمیده شود تا مربیان قهرمانان و پیشکسوتان این ورزش غنی به دلیل حواشی بسیار زیاد مسئول این سبک به سبک‌ها و رشته‌های دیگر نروند و بتوانیم به اهداف بزرگتر دست‌ یابیم.

با تشکر

هیئت کنگ‌فو آبپخش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد