ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

باید در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی تلاش کنیم

سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: باید تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و دستیابی به جهاد اقتصادی به کار گیریم

سید مهدی موسوی اظهار داشت: رضایت کشاورزان و باغداران هدف اصلی ماست و تمام تلاش خود را برای تکریم ارباب رجوع به کار می‌گیریم.

 موسوی خاطرنشان ساخت: رفع مشکل کشاورزان و شکوفایی اقتصادی منطقه از مهم‌ترین اهدافی است که خود را موظف به دستیابی به آنها می‌دانیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگترین افتخارات مسئولین است ابراز داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند و مسئولان باید تمام تلاس خود را برای افزایش رفاه ، آسایش و خدمت‌رسانی بهتر به ایشان به کار گیرند.

موسوی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای تمام مسئولان حجت است و در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری به نام "جهاد اقتصادی" مزین شده خود را موظف می‌دانیم برای دستیابی به این هدف والا تلاش کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه و رونق بخش کشاورزی می‌تواند نقش بسیزایی در جهش اقتصاد کشور داشته باشد، گفت: توسعه زیرساختها و توسعه تکنولوژی در بخش کشاورزی می‌تواند در راستای جهش اقتصادی کشور کمک بسیار مناسبی به بخش کشاورزی کند.

سید مهدی موسوی آبپخش را یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان در تولید خرما دانست و افزود: بخش آبپخش با در دست داشت بیش از 1 میلیون و 200 هزار اصله نخل و میانگین تولید 40 هزار تنی محصول خرما نقش مهمی در پیشرفت کشاورزی منطقه دارد.

موسوی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری از منابع‌ آبی و زهکشی استان بوشهر حداکثر توان خود را برای خدمات‌رسسانی مطلوب به کشاورزان به کار می‌گیرد ، اذعان داشت: امیدواریم با همکاری سایر نهاد‌های ذیربط شاهد توسعه زیرساخت‌های کشاورزی منطقه آبپخش باشیم.

وی اضافه داشت: خود را خدمت‌گزار کشاورزان می‌دانم و بر دست های پربرکت و پینه بسته آنها که با خلوص به تولید مشغول است، بوسه می زنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد